6 cylindrowy pod lpg

6 cylindrowy pod lpg

09 Paź 2019, 07:20

Witam szukam auta z silnikiem pod lpg
Budżet: 22 tyś + ( 5 tys w zapasie na LPG i naprawy)
: silnik koniecznie 6 cyl z dobrze grającym lpg
: min rok 2006
: i oczywiście z trwała jednostka żebym więcej jeździł niż stał w serwisie :)
Pitbull963
Nowicjusz
 
Posty: 16

Re: 6 cylindrowy pod lpg

09 Paź 2019, 10:09

Z jakiego segmentu ma być to auto? Bo do tego co napisałeś można poszukać czegoś małego jak hothath ale i dużego Vana rodzinnego :)

Jak ma to być silnik bezobsługowy i trwały to proponuję bez dodatków typu turbo, IC itp.
Cichy77
Stały forumowicz
 
Posty: 3583
Zdjęcia: 35
Auto: Nie mam

Re: 6 cylindrowy pod lpg

09 Paź 2019, 10:59

......
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 6151
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

Re: 6 cylindrowy pod lpg

09 Paź 2019, 11:13

Dlaczego taki wymóg rocznika?
Możesz poszukać poliftowe Volvo S60 I-generacji - co prawda to tylko 5 cylindrów, ale masz turbo, które daje radę. Koszt instalacji LPG 3,5-4 tys. Najlepszy silnik to 2.4T5 260KM, ewentualnie 2.5T 210KM. Pewniejsza jest skrzynia manualna.
A poza tym to:
Mercedes W203 polift (końcówka produkcji) - najlepiej 3.2, bo 2.4/2.6 pali tyle samo, a nie jedzie
Peugeot 407 3.0 V6

A z troszkę starszych aut to Lexus GS300, Audi A6C5/ A4B6 2.4/2.8, Superb 2.8...
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 6127
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

Re: 6 cylindrowy pod lpg

09 Paź 2019, 11:55

Sorka za mały off-topic, ale co ma dać te 6 cylindrów, bo mi zawsze się wydawało, że ważny jest model, marka i nawet konkretny egzemplarz :D
Polski krążownik, władca szos.
Marcel2727
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 177
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Ford Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 ecoboost 240 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

Re: 6 cylindrowy pod lpg

09 Paź 2019, 12:28

Fajny dźwięk... I chyba tyle. :D
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 6127
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pomysłowe rozwiązania Toyoty Pomysłowe rozwiązania Toyoty
    "Today, Tomorrow, Toyota" – dziś, jutro, Toyota. Hasło reklamowe Toyoty z lat 90. wskazuje na nieprzeciętną trwałość samochodów tej marki, ale jednocześnie podkreśla koncentrację Toyoty na budowaniu przyszłości ...
    Wypadek z udziałem jednego pojazdu to co trzecia śmierć na drodze Wypadek z udziałem jednego pojazdu to co trzecia śmierć na drodze
    Wypadek drogowy może kojarzyć się przede wszystkim z tragiczną w skutkach kolizją, w której bierze udział dwóch lub więcej uczestników ruchu drogowego, ale okazuje się, że zdarzenia z udziałem tylko jednego ...

  • Re: 6 cylindrowy pod lpg

    09 Paź 2019, 14:14

    Teraz doczytalem ze te 5k to oprocz serwisu ma wystarczyc na lpg, to bedzie ciezko
    Raziel11
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1024
    Zdjęcia: 12
    Miejscowość: Wałbrzych
    Prawo jazdy: 21 03 2016
    Przebieg/rok: 10tys. km
    Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
    Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: 6 cylindrowy pod lpg

    09 Paź 2019, 14:39

    Mondeo MK3 w 2.5/3.0 V6 to są silniki które współpracują z gazem bo mają zawory hydrauliczne. Wiadomo, że musi być to instalacja zestrojona i dobrana przez naprawdę dobrego gaziarza, takiego co nie odwali kaszany.

    Masz tam 170 lub 200 koni. Przyspieszenie całkiem okej w stosunku do masy pojazdu. Hatchback to poniżej 9 i w drugiej opcji 8 sekund. Spalanie po mieście masakra, ale na LPG to bez znaczenia. Generalnie te silniki mają swoje słabe punkty np. klapki na kolektorach, lub pompy paliwa. Ale to trwałe konstrukcje, 2.5 był pamiętam jeszcze w Mondeo MKII i być może nawet MKI. W dodatku są na łańcuchu.

    Powiem tak, sam myślę o takim samochodzie i o wiele łatwiej znaleźć Forda w dobrym stanie, niż cokolwiek z np. BMW - tam będą tylko już zajechane szroty. Przy zakupie trzeba zwrócić uwagę na pracę rozrządu, czy zawory nie hałasują i generalnie przed instalacją LPG sprawdzić kompresję silnika.
    Ronal123
    Początkujący
     
    Posty: 89
    Zdjęcia: 14
    Przebieg/rok: 10tys. km
    Auto: Ford Mondeo MKII
    Silnik: 2.0 Zetec 16V 130 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999