Witam . Mam problem z nowym samochodem po podpięciu do komputera pokazało błąd cefki 1 i 3 gdy błędy usunąłem samochód zaczął nierówno pracować przed usunięciem błędu chodził ładnie równo jedynym obiawem który mnie nie pokoił był (ja to tak nazwałem) luz na gazie gdy wrzucony był bieg np.3 po dodaniu lekko gazu auto szarpnęło . czy moje przypuszczenia są słuszne ze mógł paść komputer ? ponieważ nie wiem dlaczego pokazuje bład na cefce 1 i 3 jak są inaczej podłaczone 1:4 2:3 . przekładałem świece i dalej to samo miał ktoś podobny problem ?
Dokładnie - jak faktycznie będzie uszkodzona cewka na 1 i 3, a je zamienisz, to komputer powinien pokazać ci uszkodzenie na 2 i 4 cylindrze. Postaraj się zamienić tylko cewki, bez przewodów WN. Bo w tych przewodach tez może być problem. Jak zamienisz cewki, a komputer wypluje błąd nadal na 1 i 3 , to wtedy możesz spróbować zamienić przewody WN. To są oczywiście domowe sposoby na wykluczenie tego czy tamtego. Jakbyś pojechał do mechanika, to on zapewne zrobiłby to samo - a przynajmniej tak powinien zrobić, wykluczając po kolei poszczególne elementy. Oby nie metodą prób i błędów.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
Elektryczne supersamochody. Przyszłość sportowych aut czy chwilowa moda? Świat motoryzacji przechodzi transformację w kierunku elektromobilności. Supersamochody z napędem elektrycznym osiągają coraz lepsze parametry, często przewyższając osiągi swoich spalinowych odpowiedników. Producenci ...
Warsaw Oldtimer Show 2019 / zdjęcia z targów W drugi weekend majowy mieliśmy możliwość odwiedzić szóstą już edycję Warsaw Oldtimer Show VI 2019 która odbyła się w pawilonach wystawienniczych Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą. To największe targi ...
Dzięki wielkie za pomoc. Przyczyna ? uszkodzone kable z psikałem kable wodą i gdy sie zrobiło ciemno wpatrzyłem sie w nie i zauważyłem to co chciałem kable puszczają iskrę w obudowę silnika . Dziękuje i pozdrawiam
Niestety to nie jest przyczyna kabli myślałem ze jak bije z kabli to bd to jednak nie pomoże ktoś rozwiknąc ten problem picia cefki 1 i 3 ? Dodam ze po wymianie kabli auto juz nie spada z obrotów gdy odpale na zimnym czy jak jest wilgotno na polu ale dalej bije bład cefki 1 i 3 oraz jest ten luz na gazie po lekkim dodaniu gazu
No nie może być tak, jak ty to chcesz. Świece używane No bardzo cię proszę....Nie mów, że masz samochód i nie stać cię na komplet nowych świec...Jaki jest sens wykręcać używane i wkręcić używane Te kable Wn też założyłeś używane? Załóż nowe świece, nowe kable WN. Same cewki też mogą być uszkodzone - zamieniałeś je miejscami tak jak pisałem?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
Stać ale mam 3 komplety świec do tego modelu i wiem ze sa 100 % sprawne a odnośnie cewek podłączałem tak jak mówiłeś i po odpaleniu silnik chodził jak by działał tylko na 2 a błędy pokazywało te same. ps kable kupione nowe z NGK
hantel9001 napisał(a):Stać ale mam 3 komplety świec do tego modelu i wiem ze sa 100 % sprawne
Jeżeli nie są to nowe świece, a używane, to nie wiem, w jaki sposób sprawdziłeś że są na 100% sprawne. No ale nie będę się kłocił. Być może są sprawne. Co do cewek, to podmieniłeś cały komplet ( 2 cewki i kable WN ) ? Tzn zamieniłeś miejscami? Bo masz tam dwa komplety cewek po 2 sztuki w każdym?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.