demirbiras napisał(a):A o jakim polficie mówisz, w A4 B8 masz wszystkie TDI na Common Rail-u, to nie są czasy Golfa V, gdzie masz 2,0 TDI PD wadliwe, gdzie jedyne godne uwagi to 1,9 tdi
2,0 tdi 150 to podobny silnik do 136-tki i 143, ten sam moment obrotowy tylko więcej mocy przy wyższych obrotach., to jest nowsza seria 2,0 tdi CR
jak zabraknie mocy, co przy quattro może być możliwe, straty, waga itd to zawsze na 200 koni można zrobić ten silnik.
Sprawdź rozrząd kiedy robiony, czy w ogóle jak chcesz kupić, w jakim stanie sprzegło, czy nie ślizga, dwumas nie stuka, ewentualnie turbosprężarka.
quel napisał(a):Owszem są różnice, oprócz fl a4 dostała nową generację silników EA288(2.0 tdi 150 i 190km), która okazała się świetna za równo bez względem elastyczności, kultury pracy czy bezawaryjności.
Więc szukałbym 150ki lub 190ki na twoim miejscu.
Właśnie to miałem na myśli pisząc o polifcie. Jest kilka aut w wersji 150KM, pytanie czy do tego auta ten silnik nie będzie za słaby? Jest jeszcze starsza wersja 177KM, ktoś jest w stanie powiedzieć coś więcej o tej wersji silnika? Nie chcę wziąć czegoś słabszego lub awaryjnego, gdzie później auto spędzi więcej w serwisie niż na drodze.