REKLAMA
meksyk69 napisał(a):@szybki o gs430 jedynie czytałem, ogólnie ludzie mówią, ze auto proste w budowie, ekonomiczne jak na ta moc i tańsze w utrzymaniu niz europejskie v8. Napisz proszę kilka słów o jego utrzymaniu, silniku, bolaczkach. Do czego porownalbys jego utrzymanie? Jak wypada np. względem v8 e39?
Troszkę inna bajka Nie wiem co chciałbyś wiedzieć ale części eksploatacyjne w normalnej cenie, poszczególne części nie opłaca się kupować w zamienniku lepiej kupić w aso, budowa cepa + techniczne spokrewniony z gs300 więc duże ułatwienie w razie poważniejszej usterki np.skrzyni biegów. Już nie wspomnę że spotkasz w nim tojotę
Pocieszające jest to że wady fabryczne dotyczą głupot typu mechanizm anteny reszta jest w rękach użytkownika.
Zawieszenie jest trwałe, elektromechanicznie też jest ok.
Na tyle lat jazdy tym autem tylko raz miałem poważną awarię ale auto było w 100% jezdne a naprawa kosztowała grosze bo część pochodziła z landcrusera.