Blaupunkt Boston RCR 128

14 Maj 2008, 00:04

Witam! Mam głupią prośbę. Czy ma ktoś może schemat jak podłączyć prawidłowo do kostki od radia przewody przy Blaupunkt Boston RCR 128? Dostałem takie już zamontowane w samochodzie i mam mały problem. Jest źle podpięte i nawet kiedy jest "teoretycznie: wyłączone pobiera prąd rozładowując akumulator. Pozdr.
pako.tomasz
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Jawiszowice

14 Maj 2008, 21:43

1. Przewody zasilające są grubsze od przewodów sygnałowych
2. Czerwony +; czarny -
3. Zrób fotkę gniazda z widocznymi przewodami wychodzącymi z auta i gniazda z widocznymi przewodami w radiu po czym wrzuć ją tutaj.
4.Jeśli posiadasz miernik i umiejętność posługiwania sie nim możesz za pośrednictwem tego przyrządu dojść do tego który przewód ma w którym gnieździe sie znaleźć.
5. Jeśli mieszkasz w pobliżu Torunia mogę pomóc Ci z przyłączeniem tego radia :)
maxidig
Początkujący
 
Posty: 67
Miejscowość: Toruń

14 Maj 2008, 22:32

maxidig napisał(a):1. Przewody zasilające są grubsze od przewodów sygnałowych
2. Czerwony +; czarny -
3. Zrób fotkę gniazda z widocznymi przewodami wychodzącymi z auta i gniazda z widocznymi przewodami w radiu po czym wrzuć ją tutaj.
4.Jeśli posiadasz miernik i umiejętność posługiwania sie nim możesz za pośrednictwem tego przyrządu dojść do tego który przewód ma w którym gnieździe sie znaleźć.
5. Jeśli mieszkasz w pobliżu Torunia mogę pomóc Ci z przyłączeniem tego radia :)


Ad. 1. W kostach ISO wszystkie kable są tej samej średnicy. Z radia z reguły też wychodzą takie same.
Ad. 2. Czerwony - plus, Czarny - minus, Pomarańczowy- podtrzymanie pamięci podłączane bezpośrednio do akumulatora, lub skrzynki bezpieczników.
Ad. 3. Po fotce kabli niczego nie dojdziesz, bo wychodzi na to, że coś jest pomieszane skoro rozładowuje akumulator.

Pozdro
benny_87
Nowicjusz
 
Posty: 42
Miejscowość: UK

14 Maj 2008, 23:25

Kolego benny_87 w kostach iso przewody zasilające są grubsze i różnice widać gołym okiem.
A przyczyna jest taka : odbiornik samochodowy pobiera znaczy prąd z akumulatora i pobór ten w przypadku dużego obciążenia może trwać długi czas dlatego w tych miejscach stosuje sie przewody grubsze od przewodów sygnałowych.
W autach starszych swojego czasu było tak że przewody były jednakowej grubości jednak teraz montowane są już w sposób jaki opisałem powyżej.
maxidig
Początkujący
 
Posty: 67
Miejscowość: Toruń

14 Maj 2008, 23:29

Wydaje mi się, że jest inaczej, ale kłócił się nie będę. W moim saabie są takie same o ile się nie mylę.
benny_87
Nowicjusz
 
Posty: 42
Miejscowość: UK
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Corona 1957 rok
    Pierwsza Corona pojawiła się na rynku w 1957 roku. Początkowo Corona była oferowana z litrowym silnikiem o mocy 33 KM. W 1959 roku został on zastąpiony nowym 45-konnym silnikiem o tej samej pojemności. Kompaktowy samochód ...