Ale jeśli chcesz mie mocny samochód to lepiej od razu taki kupic nie uważasz
Słuszna uwaga. Ja od razu kupuje taki na swoje potrzeby.
Jeśli brakuje mu mocy no to delikatny chip tuning powiedzmy ok. 40KM samochodowi nie zaszkodzi...
Swojej Bemie zrobiłem chipa i zyskała na tym ponad 30KM więc było warto wywalić te 600 zł
oprócz tego filtr stożkowy , tłumik itd. itp.
Ludzie robiący tuning optyczny jednocześnie mając pod maską przykładowo 90KM robią wielki błąd
Ludzie pakują w samochody kilkadziesiąt tysięcy po to żeby autko fajnie wyglądało. A pod maską co ? Marne 90KM
Ja tuningując autko na początek zacząłbym od tuningu mechanicznego ewentualnie potem optyczny...
Przykładowo: Miałem kolegę, który miał VW Golf III 1.9 [
b]SDi [/b] - Tuning nie powiem bo był ładny, wygrał parę zlotów itd. Miał tam porządne zderzaki, spojlery, progi itd. itp. wpakował w niego 11tys.
Raz miałem okazję się nim przejechać i przy wyprzedzaniu o mało nie wyrwałem kierownicy , nie to że wciska w fotele tylko po prostu z nerwów ...auto jak się okazało miało ZERO tuningu mechanicznego a moc to zaledwie 75KM śmiech na sali . Auto sprzedał za marne 6tys.
Kupił za 8tys. zrobił tuning za 11tys. = 19tys. sprzedał za 6 tys. no to jest 13tys. w plecy
Do autora: Zastanów się kilka razy jak tuningujesz samochód. Zrób to z głową a najlepiej z pomocą jakiegoś doświadczonego tunera, bo na prawdę szkoda kasy
Tak jak wspominałem zacznij od tuningu
MECHANICZNEGO !
(no chyba że masz wystarczająco dużo mocy)