Opel Astra G 2.0 AT (136 KM) Hatchback 3-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Opel Astra G 2.0 AT (136 KM) Hatchback 3-drzwi

    Opel Astra w wersji G 2.0 AT (136 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 1998 do 2009 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1998 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 188 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Zbiornik paliwa ma pojemność 52 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4110 mm, jest szerokie na 1709 mm, a wysokość jego jest równa 1425 mm. Rozstaw osi na poziomie 2606 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Opel
    Model: Astra
    Generacja: G
    Seria: Hatchback 3-drzwi
    Modyfikacja: 2.0 AT (136 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 1998 - 2009
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4110 [mm]
    Szerokość: 1709 [mm]
    Wysokość: 1425 [mm]
    Rozstaw osi: 2606 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1484 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1472 [mm]
    Masa własna: 1235 [kg]
    Prześwit: 140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1180 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 370 [litr]
    Ładowność: 445 [kg]
    Masa całkowita: 1680 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2980 [kg]
    Średnica zawracania: 10.80 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1998 [cm³]
    Moc silnika: 100 [kW] | 136 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 600 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 188 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 86.0 [mm]
    Skok tłoka: 86.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 400 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 52 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT10380] korzystająć z tej wiadomości na PW.