Peugeot 307 I Lift 1.6 AT (110 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 307 I Lift 1.6 AT (110 KM) Sedan

    Peugeot 307 w wersji I Lift 1.6 AT (110 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2005 do 2008 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1587 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 110 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 147 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 779 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4479 mm, jest szerokie na 1762 mm, a wysokość jego jest równa 1520 mm. Rozstaw osi na poziomie 2612 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 307
    Generacja: I Lift
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 1.6 AT (110 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2005 - 2008
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4479 [mm]
    Szerokość: 1762 [mm]
    Wysokość: 1520 [mm]
    Rozstaw osi: 2612 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1505 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1500 [mm]
    Masa własna: 1466 [kg]
    Prześwit: 120 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1400 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 500 [litr]
    Ładowność: 730 [kg]
    Masa całkowita: 1977 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 3477 [kg]
    Średnica zawracania: 11.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1587 [cm³]
    Moc silnika: 81 [kW] | 110 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 800 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 147 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 78.5 [mm]
    Skok tłoka: 82.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 9.90 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.70 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.30 [l/100km]
    Zasięg: od 610 do 950 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Drążek skrętny

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT12017] korzystająć z tej wiadomości na PW.