Mitsubishi Lancer VI Lift 1.6 AT (140 KM) Liftback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mitsubishi Lancer VI Lift 1.6 AT (140 KM) Liftback

    Mitsubishi Lancer w wersji VI Lift 1.6 AT (140 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu liftback produkowany w latach od 1990 do 1996 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1597 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 140 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 147 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 185 km/h. Zbiornik paliwa ma pojemność 50 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4270 mm, jest szerokie na 1690 mm, a wysokość jego jest równa 1385 mm. Rozstaw osi na poziomie 2500 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mitsubishi
    Model: Lancer
    Generacja: VI Lift
    Seria: Liftback
    Modyfikacja: 1.6 AT (140 KM)
    Rodzaj nadwozia: Liftback
    Lata produkcji: 1990 - 1996
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4270 [mm]
    Szerokość: 1690 [mm]
    Wysokość: 1385 [mm]
    Rozstaw osi: 2500 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1450 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1460 [mm]
    Masa własna: 1050 [kg]
    Prześwit: 150 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1350 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 1350 [litr]
    Ładowność: 550 [kg]
    Masa całkowita: 1590 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2590 [kg]
    Średnica zawracania: 10.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1597 [cm³]
    Moc silnika: 103 [kW] | 140 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 147 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 6
    Średnica cylindra: 76.9 [mm]
    Skok tłoka: 86.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 5 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.2 [s]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 50 [litr]
    Prędkość maksymalna: 185 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Belka skrętna, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT13024] korzystająć z tej wiadomości na PW.