Dodge Challenger I Lift 5.9 V8 TorqueFlite (245 KM) Rallye hardtop 2-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Dodge Challenger I Lift 5.9 V8 TorqueFlite (245 KM) Rallye hardtop 2-drzwi

    Ocena: 0.0/5
    Dodge Challenger w wersji I Lift 5.9 V8 TorqueFlite (245 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hardtop produkowany w latach od 1973 do 1974 roku. Model ten otrzymał ośmiocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 5914 cm³ (5.9L) osiągający maksymalną moc 245 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 433 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o trzech przełożenaich która przenosi napęd na tylne koła. Zbiornik paliwa ma pojemność 68 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 5044 mm, jest szerokie na 1966 mm, a wysokość jego jest równa 1293 mm. Rozstaw osi na poziomie 2794 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Dodge
    Model: Challenger
    Generacja: I Lift
    Seria: Rallye hardtop 2-drzwi
    Modyfikacja: 5.9 V8 TorqueFlite (245 KM)
    Rodzaj nadwozia: hardtop
    Lata produkcji: 1973 - 1974
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 5044 [mm]
    Szerokość: 1966 [mm]
    Wysokość: 1293 [mm]
    Rozstaw osi: 2794 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1529 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1542 [mm]
    Prześwit: 158 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 272 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 272 [litr]
    Średnica zawracania: 13.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 5914 [cm³]
    Moc silnika: 180 [kW] | 245 [KM]
    Maksymalne obroty: od 4 800 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 433 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Gaźnik
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 8
    Średnica cylindra: 104.8 [mm]
    Skok tłoka: 85.7 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 600 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 3
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 68 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Drążek skrętny, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Nie rzeźbione przednia, Resor, Amortyzatory, Stabilizator przechyłów
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT1432] korzystająć z tej wiadomości na PW.