Nissan Laurel C35 2.5 T AT (280 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Nissan Laurel C35 2.5 T AT (280 KM) Sedan

    Nissan Laurel w wersji C35 2.5 T AT (280 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1997 do 2002 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2498 cm³ (2.5L) osiągający maksymalną moc 280 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 333 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 210 km/h. Zbiornik paliwa ma pojemność 65 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4765 mm, jest szerokie na 1730 mm, a wysokość jego jest równa 1400 mm. Rozstaw osi na poziomie 2720 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Nissan
    Model: Laurel
    Generacja: C35
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.5 T AT (280 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 1997 - 2002
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4765 [mm]
    Szerokość: 1730 [mm]
    Wysokość: 1400 [mm]
    Rozstaw osi: 2720 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1460 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1470 [mm]
    Masa własna: 1460 [kg]
    Prześwit: 140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 460 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 460 [litr]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2498 [cm³]
    Moc silnika: 206 [kW] | 280 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 400 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 333 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 6
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 86.0 [mm]
    Skok tłoka: 71.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 200 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 10.20 [l/100km]
    Zasięg: od 640 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II i po 2000 roku EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 65 [litr]
    Prędkość maksymalna: 210 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT20639] korzystająć z tej wiadomości na PW.