Saab 9-3 II 1.9 TD AT (150 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Saab 9-3 II 1.9 TD AT (150 KM) Sedan

    Ocena: 0.0/5
    Saab 9-3 w wersji II 1.9 TD AT (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2002 do 2007 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1910 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 350 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 210 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 62 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1051 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4635 mm, jest szerokie na 1762 mm, a wysokość jego jest równa 1466 mm. Rozstaw osi na poziomie 2625 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Saab
    Model: 9-3
    Generacja: II
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 1.9 TD AT (150 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2002 - 2007
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4635 [mm]
    Szerokość: 1762 [mm]
    Wysokość: 1466 [mm]
    Rozstaw osi: 2625 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1524 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1506 [mm]
    Masa własna: 1500 [kg]
    Prześwit: 140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 425 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 425 [litr]
    Masa całkowita: 2030 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1910 [cm³]
    Moc silnika: 110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 350 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.90 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.5 [s]
    Zasięg: od 810 do 1 270 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 62 [litr]
    Prędkość maksymalna: 210 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT21162] korzystająć z tej wiadomości na PW.