Honda Civic VI 2.0 TDi MT (105 KM) Liftback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Honda Civic w wersji VI 2.0 TDi MT (105 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu liftback produkowany w latach od 1995 do 2001 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1994 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 105 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 210 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 187 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1038 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4325 mm, jest szerokie na 1695 mm, a wysokość jego jest równa 1390 mm. Rozstaw osi na poziomie 2620 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Honda
    Model
    Civic
    Generacja
    VI
    Seria
    Liftback
    Modyfikacja
    2.0 TDi MT (105 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Liftback
    Lata produkcji
    1995 - 2001
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4325 [mm]
    Szerokość
    1695 [mm]
    Wysokość
    1390 [mm]
    Rozstaw osi
    2620 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1475 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1470 [mm]
    Masa własna
    1198 [kg]
    Prześwit
    100 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    830 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    380 [litr]
    Ładowność
    532 [kg]
    Masa całkowita
    1730 [kg]
    Średnica zawracania
    10.30 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    1994 [cm³]
    Moc silnika
    77 [kW] | 105 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 4 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    210 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    84.5 [mm]
    Skok tłoka
    88.9 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    7.10 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    5.30 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    4.30 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    10.9 [s]
    Zasięg
    od 770 do 1 280 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa
    55 [litr]
    Prędkość maksymalna
    187 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Bębnowe
    Zawieszenie przednie
    Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne
    Podwójne wahacze
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT21693] korzystająć z tej wiadomości na PW.