Audi TT 8S 1.8 TFSI MT (180 KM) Roadster 2-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Audi TT 8S 1.8 TFSI MT (180 KM) Roadster 2-drzwi

    Audi TT w wersji 8S 1.8 TFSI MT (180 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu roadster produkowany w latach od 2014 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1798 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 180 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 250 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 237 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 833 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4177 mm, jest szerokie na 1832 mm, a wysokość jego jest równa 1353 mm. Rozstaw osi na poziomie 2505 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Audi
    Model: TT
    Generacja: 8S
    Seria: Roadster 2-drzwi
    Modyfikacja: 1.8 TFSI MT (180 KM)
    Rodzaj nadwozia: Roadster
    Lata produkcji: 2014 - 2018
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4177 [mm]
    Szerokość: 1832 [mm]
    Wysokość: 1353 [mm]
    Rozstaw osi: 2505 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1572 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1552 [mm]
    Masa własna: 1375 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 305 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 305 [litr]
    Ładowność: 245 [kg]
    Masa całkowita: 1620 [kg]
    Średnica zawracania: 11.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1798 [cm³]
    Moc silnika: 132 [kW] | 180 [KM]
    Maksymalne obroty: od 5 100 do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 250 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 82.5 [mm]
    Skok tłoka: 92.8 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 250 do 5 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.60 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.10 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 7.2 [s]
    Zasięg: od 660 do 980 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO VI
    Pojemność zbiornika paliwa: 50 [litr]
    Prędkość maksymalna: 237 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT23744] korzystająć z tej wiadomości na PW.