LTI TX TX1 2.7 D MT (82 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • LTI TX TX1 2.7 D MT (82 KM) Sedan

    Ocena: 0.0/5
    LTI TX w wersji TX1 2.7 D MT (82 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1998 do 2002 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2664 cm³ (2.7L) osiągający maksymalną moc 82 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 165 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 130 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 53 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 589 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4580 mm, jest szerokie na 1800 mm, a wysokość jego jest równa 1830 mm. Rozstaw osi na poziomie 2885 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: LTI
    Model: TX
    Generacja: TX1
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.7 D MT (82 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 1998 - 2002
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4580 [mm]
    Szerokość: 1800 [mm]
    Wysokość: 1830 [mm]
    Rozstaw osi: 2885 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1420 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1480 [mm]
    Masa własna: 1800 [kg]
    Prześwit: 135 [mm]
    Masa całkowita: 2400 [kg]
    Średnica zawracania: 8.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 2664 [cm³]
    Moc silnika: 60 [kW] | 82 [KM]
    Maksymalne obroty: od 4 300 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 165 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 96.0 [mm]
    Skok tłoka: 92.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 400 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 10.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 8.00 [l/100km]
    Zasięg: od 530 do 660 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II i po 2000 roku EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 53 [litr]
    Prędkość maksymalna: 130 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne: Resor
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT2391] korzystająć z tej wiadomości na PW.
  • Podobne samochody

    LTI TX TX1 2.7 D MT (82 KM) Sedan
    Lata produkcji: 1998 - 2002
    LTI TX TX2 2.4 MT (90 KM) Sedan
    Lata produkcji: 2002 - 2006
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus LC Convertible - czyli model ze zdejmowanym dachem Lexus LC Convertible - czyli model ze zdejmowanym dachem
    Coraz więcej wskazuje na to, że Lexus LC ze zdejmowanym dachem faktycznie wyjedzie na drogi. Dobre wieści w tej sprawie płyną do nas z Australii. Spodziewany debiutu Lexusa LC Convertible rozbudził również plotki na ...
    Toyota silniki 3S-GE / GTE Toyota silniki 3S-GE / GTE
    Cztery cylindry w układzie rzędowym. Pojemność: 2 litry. Zalety: dostępność, dobry potencjał do tuningu, duży dostęp do części zamiennych. Klasyczne jednostki 3S-GE / GTE powstały zgodnie z tradycyjnym podejściem do sztuki ...