Honda Accord VIII Lift 2.2 i-DTEC AT (150 KM) Tourer kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Honda Accord w wersji VIII Lift 2.2 i-DTEC AT (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2011 do 2015 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2199 cm³ (2.2L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 350 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.4 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 202 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 65 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1032 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4750 mm, jest szerokie na 1840 mm, a wysokość jego jest równa 1470 mm. Rozstaw osi na poziomie 2750 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Honda
    Model
    Accord
    Generacja
    VIII Lift
    Seria
    Tourer kombi
    Modyfikacja
    2.2 i-DTEC AT (150 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Kombi
    Lata produkcji
    2011 - 2015
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4750 [mm]
    Szerokość
    1840 [mm]
    Wysokość
    1470 [mm]
    Rozstaw osi
    2750 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1595 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1600 [mm]
    Masa własna
    1629 [kg]
    Prześwit
    135 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    1252 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    406 [litr]
    Ładowność
    471 [kg]
    Masa całkowita
    2100 [kg]
    Średnica zawracania
    11.80 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    2199 [cm³]
    Moc silnika
    110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    350 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Common Rail
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    85.0 [mm]
    Skok tłoka
    97.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 2 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Automatyczna
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    8.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    6.30 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    5.20 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    10.4 [s]
    Zasięg
    od 790 do 1 250 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa
    65 [litr]
    Prędkość maksymalna
    202 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT33431] korzystająć z tej wiadomości na PW.