Pagani Zonda C12 I 7.3 MT S 7.3 (555 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Pagani Zonda C12 I 7.3 MT S 7.3 (555 KM) Coupe

    Ocena: 0.0/5
    Pagani Zonda C12 w wersji I 7.3 MT S 7.3 (555 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 2002 do 2010 roku. Model ten otrzymał dwunastocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 7291 cm³ (7.3L) osiągający maksymalną moc 555 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 750 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 3.7 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 340 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 15 l/100km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4395 mm, jest szerokie na 2055 mm, a wysokość jego jest równa 1150 mm. Rozstaw osi na poziomie 2730 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Pagani
    Model: Zonda C12
    Generacja: I
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 7.3 MT S 7.3 (555 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 2002 - 2010
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4395 [mm]
    Szerokość: 2055 [mm]
    Wysokość: 1150 [mm]
    Rozstaw osi: 2730 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1675 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1660 [mm]
    Masa własna: 1280 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 7291 [cm³]
    Moc silnika: 408 [kW] | 555 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 900 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 750 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 12
    Średnica cylindra: 91.0 [mm]
    Skok tłoka: 92.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 050 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 20.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 15.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 10.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 3.7 [s]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Prędkość maksymalna: 340 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne: Podwójne wahacze
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT37409] korzystająć z tej wiadomości na PW.
  • Podobne samochody

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Arizona Proving Ground (TAPG) - tor testowy Toyoty w USA Toyota Arizona Proving Ground (TAPG) - tor testowy Toyoty w USA
    Przez 300 dni w roku świeci tu słońce. W sierpniu średnia temperatura osiąga 41°C, lecz i upały 48°C nie są rzadkością. Przez kilkanaście najchłodniejszych dni w roku termometr wskazuje 12 stopni powyżej zera. W rozgrzanym ...
    20-tysięczny egzemplarz Audi R8 20-tysięczny egzemplarz Audi R8
    Zwieńczeniem sześciu lat precyzyjnej pracy jest wspaniała uroczystość. Z taśmy produkcyjnej fabryki Audi w Neckarsulm, zjechał 20-tysięczny egzemplarz Audi R8. To Audi R8 GT Spyder o mocy 560 KM, w kolorze Sphärenblau. ...