Honda CR-V III Lift 2.2 i-DTEC AT 4WD (150 KM) Crossover

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Honda CR-V w wersji III Lift 2.2 i-DTEC AT 4WD (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2009 do 2012 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2199 cm³ (2.2L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 350 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.6 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 187 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 58 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 784 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4570 mm, jest szerokie na 1820 mm, a wysokość jego jest równa 1675 mm. Rozstaw osi na poziomie 2620 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Honda
    Model
    CR-V
    Generacja
    III Lift
    Seria
    Crossover
    Modyfikacja
    2.2 i-DTEC AT 4WD (150 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Crossover
    Lata produkcji
    2009 - 2012
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4570 [mm]
    Szerokość
    1820 [mm]
    Wysokość
    1675 [mm]
    Rozstaw osi
    2620 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1565 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1565 [mm]
    Masa własna
    1682 [kg]
    Prześwit
    185 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    1532 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    524 [litr]
    Ładowność
    538 [kg]
    Masa całkowita
    2220 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami)
    3720 [kg]
    Średnica zawracania
    11.80 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    2199 [cm³]
    Moc silnika
    110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    350 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Common Rail
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    81.0 [mm]
    Skok tłoka
    96.9 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Automatyczna
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    4WD
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    9.50 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    7.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    6.20 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    10.6 [s]
    Zasięg
    od 610 do 940 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa
    58 [litr]
    Prędkość maksymalna
    187 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne
    Podwójne wahacze
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT42749] korzystająć z tej wiadomości na PW.