Kia Morning II 1.0 MT (82 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Kia Morning II 1.0 MT (82 KM) Hatchback

    Kia Morning w wersji II 1.0 MT (82 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2011 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 998 cm³ (1L) osiągający maksymalną moc 82 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 94 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 35 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 593 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3595 mm, jest szerokie na 1595 mm, a wysokość jego jest równa 1485 mm. Rozstaw osi na poziomie 2385 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Kia
    Model: Morning
    Generacja: II
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 1.0 MT (82 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2011 - 2018
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 3595 [mm]
    Szerokość: 1595 [mm]
    Wysokość: 1485 [mm]
    Rozstaw osi: 2385 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1421 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1424 [mm]
    Masa własna: 890 [kg]
    Prześwit: 142 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 200 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 200 [litr]
    Średnica zawracania: 9.20 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 998 [cm³]
    Moc silnika: 60 [kW] | 82 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 400 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 94 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 66.0 [mm]
    Skok tłoka: 73.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 6.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.50 [l/100km]
    Zasięg: od 560 do 640 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 35 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Belka skrętna, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT45046] korzystająć z tej wiadomości na PW.