Toyota Hiace XH10 Lift 2.7 AT 7seat (145 KM) Minivan 4-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota Hiace XH10 Lift 2.7 AT 7seat (145 KM) Minivan 4-drzwi

    Toyota Hiace w wersji XH10 Lift 2.7 AT 7seat (145 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu minivan produkowany w latach od 1995 do 2005 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2693 cm³ (2.7L) osiągający maksymalną moc 145 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 222 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Zbiornik paliwa ma pojemność 75 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy pięć miejsc dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 6 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4715 mm, jest szerokie na 1800 mm, a wysokość jego jest równa 1965 mm. Rozstaw osi na poziomie 2985 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: Hiace
    Generacja: XH10 Lift
    Seria: Minivan 4-drzwi
    Modyfikacja: 2.7 AT 7seat (145 KM)
    Rodzaj nadwozia: Minivan
    Lata produkcji: 1995 - 2005
    Liczba miejsc: 6

    Wymiary i masa

    Długość: 4715 [mm]
    Szerokość: 1800 [mm]
    Wysokość: 1965 [mm]
    Rozstaw osi: 2985 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1560 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1540 [mm]
    Masa własna: 1820 [kg]
    Prześwit: 195 [mm]
    Ładowność: 385 [kg]
    Masa całkowita: 2205 [kg]
    Średnica zawracania: 11.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2693 [cm³]
    Moc silnika: 107 [kW] | 145 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 800 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 222 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 95.0 [mm]
    Skok tłoka: 95.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: Pb92 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Norma ekologiczna EURO: EURO I i po 1996 roku EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 75 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Drążek skrętny, Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wahacze wzdłużne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT6447] korzystająć z tej wiadomości na PW.