Toyota Sai I Lift 2.4 CVT (150 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota Sai I Lift 2.4 CVT (150 KM) Sedan

    Toyota Sai w wersji I Lift 2.4 CVT (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2013 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik hybrydowy o pojemności skokowej 2362 cm³ (2.4L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 187 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów CVT która przenosi napęd na przednie koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1222 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4695 mm, jest szerokie na 1770 mm, a wysokość jego jest równa 1485 mm. Rozstaw osi na poziomie 2700 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: Sai
    Generacja: I Lift
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.4 CVT (150 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2013 - 2018
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4695 [mm]
    Szerokość: 1770 [mm]
    Wysokość: 1485 [mm]
    Rozstaw osi: 2700 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1535 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1530 [mm]
    Masa własna: 1590 [kg]
    Prześwit: 140 [mm]
    Średnica zawracania: 10.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Hybryda - silnik benzynowy i elektryczny
    Pojemność silnika: 2362 [cm³]
    Moc silnika: 110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 187 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 88.5 [mm]
    Skok tłoka: 96.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 400 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, PB92, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna bezstopniowa skrzynia biegów CVT
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 4.50 [l/100km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Dwóch dźwignię, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT6472] korzystająć z tej wiadomości na PW.