Opel Astra Family/H Lift 1.9 CDTI MT (150 KM) GTC hatchback 3-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Opel Astra Family/H Lift 1.9 CDTI MT (150 KM) GTC hatchback 3-drzwi

    Ocena: 0.0/5
    Opel Astra w wersji Family/H Lift 1.9 CDTI MT (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2005 do 2015 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1910 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 320 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 210 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 52 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 897 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4290 mm, jest szerokie na 1753 mm, a wysokość jego jest równa 1435 mm. Rozstaw osi na poziomie 2614 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Opel
    Model: Astra
    Generacja: Family/H Lift
    Seria: GTC hatchback 3-drzwi
    Modyfikacja: 1.9 CDTI MT (150 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2005 - 2015
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4290 [mm]
    Szerokość: 1753 [mm]
    Wysokość: 1435 [mm]
    Rozstaw osi: 2614 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1488 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1488 [mm]
    Masa własna: 1210 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1070 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 340 [litr]
    Ładowność: 475 [kg]
    Masa całkowita: 1685 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 3185 [kg]
    Średnica zawracania: 11.20 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1910 [cm³]
    Moc silnika: 110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 320 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 82.0 [mm]
    Skok tłoka: 90.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 2 000 do 2 750 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.40 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.80 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.90 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 8.9 [s]
    Zasięg: od 700 do 1 060 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 52 [litr]
    Prędkość maksymalna: 210 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Kolumny MacPhersona
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT937] korzystająć z tej wiadomości na PW.