Peugeot 505 I 2.3 TD AT (80 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 505 I 2.3 TD AT (80 KM) Sedan

    Peugeot 505 w wersji I 2.3 TD AT (80 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1979 do 1993 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2304 cm³ (2.3L) osiągający maksymalną moc 80 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 184 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o trzech przełożenaich która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 19.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 152 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8.6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 814 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4580 mm, jest szerokie na 1735 mm, a wysokość jego jest równa 1440 mm. Rozstaw osi na poziomie 2745 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 505
    Generacja: I
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.3 TD AT (80 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 1979 - 1993
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4580 [mm]
    Szerokość: 1735 [mm]
    Wysokość: 1440 [mm]
    Rozstaw osi: 2745 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1460 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1440 [mm]
    Masa własna: 1280 [kg]
    Prześwit: 120 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 485 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 485 [litr]
    Masa całkowita: 1725 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 2304 [cm³]
    Moc silnika: 59 [kW] | 80 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 150 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 184 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 94.0 [mm]
    Skok tłoka: 90.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 3
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 9.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 8.60 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 19.0 [s]
    Zasięg: od 780 do 1 170 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]
    Prędkość maksymalna: 152 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT9853] korzystająć z tej wiadomości na PW.