Duże spalanie cinquecento 700cc

26 Sty 2012, 12:20

Witam mam taki problem że samochod mi od pewnego czasu wiecej pali ... gdy go kupywalem ( mieisac temu ) sciagalem go ze Śląska i zatankowalem 9 l i przejechalem 160 km a teraz zatankuje 3,5 - 4 l i przejade tylko 30 km i nagle paliwa nie ma.. .co moze byc powodem ? Patrzylem nigdzie nie kapie , obroty ma male. prosze o pomoc
kosu
Obserwowany

Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Fiat Cinquecento 700cc

27 Sty 2012, 22:46

w trasie to jasne ze spali ci mniej a w miescie wiecej w zime w mrozy jeszcze wiecej i duzo tez zalezy od stylu jazdy a co ty bys chcial zeby ci palil 3 litry??? to nie prawda ze maly silnik malo pali
kamilszczak01

28 Sty 2012, 07:45

musisz liczyć że w mieście będzie te 7litrów brał lekko.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

28 Sty 2012, 09:23

Niestety ,taka uroda benzyniaczków,zwłaszcza niewielkich pojemności i małych mocy,na trasie jeszcze jeszcze,ale gdy przyjdzie hamować i rozpędzać non stop,zaczynają więcej palić,zwłaszcza jak koledzy piszą, zimą,nawet o 30% więcej, przy podobnych warunkach jazdy.Sprawne diesle zachowują się zupełnie inaczej,wahania są niewielkie.Wszystko u ciebie jest OK,jedynie mogłyby pomóc wysokiej jakości oleje w skrzyni biegów oraz w silniku,czyli takie,które nie gęstnieją nadmiernie pod wpływem niskich temperatur,przez co w fazie rozgrzewania nie stawiają dużych oporów.
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Autobusy specjalne