Golf 4 1.6 101km

11 Gru 2011, 11:11

Witam jestem tu nowy i proszę was o pomoc posiadam golfa 4 1.6 i zaraz po kupnie okazalo sie ze do wymiany pierśćienie tlokowe {silnik nie równo pracowal na wolnych obrotach} po wymianie piersćieni ,uszczelki pod głowica,termostatu silnik sie przegrzewa.Po odpaleniu i nagrzaniu do 90c i odkreceniu korka od zbiorniczka wyrównawczego przelewa się plyn ,dodam że gorny wąz od chlodnicy jest ciepły a dolny zimny .temperatura otwarcia termostatu 100c. :(
lysek300
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 17 08 1998
Auto: golf4

12 Gru 2011, 00:20

wymień termostat na nowy a korka na gorącym silniku się nie odkręca termostat o ile pamiętam się powinien otworzyć przy 90stopniach
Janusz00
Początkujący
 
Posty: 112
Prawo jazdy: 10 03 2000
Auto: peugeot 306

30 Gru 2011, 20:02

tak jak kolega mowil termostat i plyn zawsze ci poleci ze zbiorniczka w VW jak jest rozgrzany silnik
kamilszczak01
 

30 Gru 2011, 20:25

W VW czy w innym nie ma różnicy i tak poleci :)
<ZABRZAN>
Ciało rzucone na łoże traci na oporze :)
zabrzan13
Aktywny
 
Posty: 265
Miejscowość: Jelenia Góra
Prawo jazdy: 11 02 2007
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Mercedes ML w163
Silnik: 2.7 CDI
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2003

31 Gru 2011, 19:22

a tu nie masz wlasnie racji bo nie w kazdym
kamilszczak01
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Adaptacyjne światła AHS (2012)
    Opracowany przez japońską markę Lexus, system adaptacyjnych świateł drogowych AHS (Adaptive High-beam System) pozwala maksymalnie wykorzystać moc świateł drogowych, nie oślepiając innych użytkowników drogi. To rozwinięcie ...