Hyundai Coupe czy Skoda Fabia do 15 tys?

Hyundai Coupe czy Skoda Fabia do 15 tys?

03 Mar 2009, 21:58

Witam

mam dylemat....
bardzo mi się podoba Hyundai Coupe (z LPG), ale jest jedno małe ale..... auto chciałbym kupić za 15 tys zł. W tym przedziale cenowym musiałbym sie władować w 12 letni samochód i to mnie troszeczke odstrasza.
Zastanawiałem sie jeszcze na kupnem Fabii, tez z gazem. W tej chwili jeżdze felicją i nie narzekam na skode. Tutaj Fabie dałoby sie kupić nowszą, wiem jak jest z częściami...... a o Hyundaiu nic nie wiem. Podoba mmi się te auto, ale boje się wtopić pieniądze.
Może wiecie coś o awaryjności, ekonomiczności..... albo jakies doświadczenia byłyby miło widziane.... z góry dzięki
kornolio
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 03 Mar 2009, 21:38

Re: Hyundai Coupe czy Skoda Fabia do 15 tys?

04 Mar 2009, 00:19

trochę dziwnie sobie auta dobrałeś Fabia i Coupe, totalnie inne auta dla innych ludzi, Coupe to ci powiem tylko tyle że jest ładny, Fabia brzydka nie jest ale wygląda jakby ją wyciosali siekierą i jest tragicznie wykończona w środku twarde plastiki które odpadają, a morze wziołbyś coś po środku np. Honde Civic IV 1.4is, nowsze od hyundaia, ładne, dynamiczne, oszczędne, solidne i bezawaryjne :wink:
slawer
Początkujący
 
Posty: 66
Rejestracja: 23 Sty 2009, 21:33
Miejscowość: Ruda Śląska

Re: Hyundai Coupe czy Skoda Fabia do 15 tys?

04 Mar 2009, 00:50

faktycznie dwa różne bieguny....fabie bym zostawił, ale auto o sportowym zacięciu zdecydowanie inne ;/
calv
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 04 Mar 2009, 00:48

Re: Hyundai Coupe czy Skoda Fabia do 15 tys?

04 Mar 2009, 12:58

Wiem, że dwa kontrastowe auta wybrałem. Ale stąd to się wzieło, że skode znam i wiem, ze to są dobre auta. Fabia brzydka nie jest... taki średniak. Za ta cenę dorwałbym rocznik '00 lub 01. Czyli tak źle nie jest. To raczej taki mój pewniak....
.....ale.....
mi zawsze podobały się cabrio, czy a'la sportowe. Zastanawiałem się nad kilkoma....
Peugeot 206 cc - odpada, bo podobno awaryjne, a druga sprawa mało miejsca w środku, a autem na wczasy we wakacje jak sie jedzie to by sie przydało jednak więcej. Inna sprawa, ze on jest piekny, ale nie aż tak, by przymknać oko na te wady;
Opel Tigra - to chyba jest dwuosobówka, wiec tez odpada
Opel Astra Bertone - za dużo astr jest na ulicy. A druga sprawa, ze ople bardzo ekonomiczne nie są.... podobno
Ford Cougar - paliwożerny
Ford Puma - fatalne podwozie, które lubi sie podobno sypać
i tak padło na Hyundai Coupe. Z tego co czytałem to raczej pozytywne opinie są. Gdybym tak dorwał jakąś z silnikiem 1.6 na gaz, to byłby bajer...... tylko te lata....
I właśnie stąd ta rozbierzność. Rozum co inne, serce co inne. Nie wiem czy brać "bezpiecznniejszą", młodszą skode czy zaryzykować i kupić 12 latka Hyundaia.

slawer - chyba Ci chodziło o Clivic VI, bo 4ka to jest starsza i paskudna. 6tka nie jest taka brzydka. Jak patrze na zdjęcia to wydaje mi się, ze to jest strasznie duże bydle, że tak powiem..... i troszecze tak "zwykle" wygląda
kornolio
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 03 Mar 2009, 21:38

Re: Hyundai Coupe czy Skoda Fabia do 15 tys?

04 Mar 2009, 16:15

No fakt pomyłka chodziło mi o civica VI, duży to on napewno nie jest, krótszy od Hyundaia i jak dla ciebie civic jest taki "zwykły" to co powiedzieć o fabii która wygląda dużo gorzej niż civic, takie moje zdanie :wink: A jak interesują ci coupe to może civic coupe
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
i Hatchback
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
jeszcze kilka innych propozycji
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
slawer
Początkujący
 
Posty: 66
Rejestracja: 23 Sty 2009, 21:33
Miejscowość: Ruda Śląska

Re: Hyundai Coupe czy Skoda Fabia do 15 tys?

05 Mar 2009, 11:19

slawer - a ile kosztuje przerejestrowanie auta na niemickich blachach? bo wiesz.... nie interesuje mnie kupno auta za 15 ts, a potem 3 wydac na przerejestrowanie i przeglady. A zreszta ja chce z instalacja gazowa, inaczej zbankrutuje n apaliwie.

EDIT:/ u mnie, w częstochowie jest aso hyundaia i oni też importują auta. Gadałem z gościem, to jutro ma mi dac kilka propozycji to zobaczymy. A jak nie to w komisie stoi srebny '99 ale bez gazu, za 13 tys. to moze jaks ie nie uda importowanego, to w tamten zainwestuje w gaz. Wiem, ze to troszke tak nie barzo sie opłaca i moze sie zwrócić po 3 latach, ale kurde nie widzi mi sie wydawac na benzyne co miesiac ponad 400 zł :/
kornolio
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 03 Mar 2009, 21:38
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    SKODA Octavia - przemyślane rozwiązania SKODA Octavia - przemyślane rozwiązania
    SKODA Octavia to najważniejszy z modeli marki, który wciąż bije rekordy popularności i jest najchętniej kupowanym modelem od 2009 roku w Polsce. Debiut trzeciej generacji tego auta stanowi wielkie wydarzenie dla całej ...
    W ciąży za kierownicą, a bezpieczeństwo jazdy W ciąży za kierownicą, a bezpieczeństwo jazdy
    Nie ma powodu, żeby kobieta w ciąży, szczególnie w pierwszych miesiącach, rezygnowała z prowadzenia samochodu, ale należy brać pod uwagę czynniki, które mogą wpływać na bezpieczeństwo jazdy, takie jak zwiększona ...

  • Re: Hyundai Coupe czy Skoda Fabia do 15 tys?

    09 Mar 2009, 17:27

    witam ponownie

    Chciałbym Was przestrzeć przed pewnym komisem oraz serwisem hyundaia.

    jeśli chodzi o komis.... Auto Salon Gwiazda w Radlinie koło Rybnika
    Jak zajechałem i ogladałem auto zaraz doszło 3 facetów i cały czas zachwalali, a jeden zagadywał innymi pierdołami nie związanymi z tematem. jak powiedziałem, ze z mechanikiem przyjade to usłyszałem, ze moge nawet z kominiarzem - tak ironicznie. Ewidentnie chcieli coś ukryć i dać im jak najszybciej zaliczke. Podsumowując, atmosfera tam jest nie najlepsza. Można sie czuć osaczonym, nic na spokojnie nie można przemyśleć. Zobaczyłem, podziekowałem i wyszedłem.

    a teraz inna sprawa, pisałem, ze moze sprowadze sobie hyundaia za zachodniej granicy.
    Poszedłem do ASO HYUNDAY I SERWIS BMW w Częstochowie na ul. Warszawskiej. Na początku zaproponował mi koleś jakieś dwa auta, może faktycznie z niemiec, bo opisy miały po niemiecku. Wstrzymałem się, ponieważ dośc drogo to było. Znalazł mi wprawdzie do 15-16 tys. ale bez gazu, a ja chciałem z nim. No nic, potem na mejla mi przysyła odertę następnych aut na niemieckich lub belgijskich blachach. Zdjęcia i opis aut podejrzanie znajome mi sie wydał. Wszedłem na allegro..... no i oczywiście te auta są. Jedno auto w Elblądu za 12 700,00 zł - ja dostałem propozycję "16 tyś zł z oplatami i przegladem", drugie auto "10 900,00 zł" Płock, a ja miałbym zapłacić od niego "cena 15.500 z oplatami". A podobno zaimują się tylko importem za granicy!!!!!
    Po tym fakcie odechciało mi się u nich nawet serwisować auto.... jak juz na wstępie oszukują.

    A co do mojego autka, to juz zamówiłem hyuindaia w innym komisie, o wiele taniej, juz był na stacji diagnostycznej i jak bedzie sie dobrze sprawował, to temu komisowi wystawie dobra opinię. Nie robili żadnych problemów. Na początku dali kluczyki i sam poszedłem sobie auto dokładnie obejrzeć, odpalić silnik itp., a nie pielgrzymka i zagadywanie dookoła. Także jak tak dalej pójdzie to napisze co to jest za komis :)
    kornolio
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Rejestracja: 03 Mar 2009, 21:38

    Re: Hyundai Coupe czy Skoda Fabia do 15 tys?

    11 Mar 2009, 13:03

    no i się okazało, po wizycie mechanika, ze auto było bite :/

    ale mnie wystraszył jeszcze inną rzeczą. Nie jest pewien jak teeraz, ale jescze ze 4,5 lat temu to ciężko było o części do hyundaia i są bardzo dorogie. na przykład koszt pompy czy wachaczy. Prawda to?
    kornolio
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Rejestracja: 03 Mar 2009, 21:38
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Autosacrum 2009
      S2020005