Jakie ciśnienie w oponach zaimowych

Jakie ciśnienie w oponach zaimowych

14 Lut 2014, 08:48

Witam
Zwracam się z pytaniem jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w oponach zimowych (13'') w Fiacie Panda? Opony nie są pierwszej nowości i po rozwinięciu prędkości ponad 60 km/h w samochodzie słychać bicie. Czy poprzez zmniejszenie ciśnienia (jeżeli tak to do ilu mozna zmniejszyć z przodu i z tyłu) można trochę usunąć, zmniejszyć słyszalność tego bicia w aucie?
123456789
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 14 Lut 2014, 08:39
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Fiat Panda

Re: Jakie ciśnienie w oponach zaimowych

15 Lut 2014, 18:15

Ciśnienie w oponach powinno być takie, jakie podaje instrukcja samochodu. Na naszym forum jest zakładka "Rozmiary kół" i tam są podane ciśnienia dla opon w twoim aucie.
Co do reszty - kombinacje z ciśnieniem nic ci nie pomogą. Jeżeli są to bicia boczne, to potrzebny jest ciężarek w odpowiednim miejscu. Musisz pojechać wyważyć koła. Jeżeli to bicie z kolei będzie spowodowane uszkodzeniem opony to opona do wymiany. Ale to wszystko wyjdzie ci na wyważarce.
17 kwietnia 2017 na guza mózgu zmarła moja kochana żona Beti, mając 44 lata. Na forum jestem teraz sporadycznie.
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 15011
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 15:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Jakie ciśnienie w oponach zaimowych

24 Wrz 2014, 11:09

W seicento 2,2
mateuszprakt
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 07 Lip 2014, 12:37
Auto: Golf Mk IV
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota silniki 3S-GE / GTE Toyota silniki 3S-GE / GTE
    Cztery cylindry w układzie rzędowym. Pojemność: 2 litry. Zalety: dostępność, dobry potencjał do tuningu, duży dostęp do części zamiennych. Klasyczne jednostki 3S-GE / GTE powstały zgodnie z tradycyjnym podejściem do sztuki ...
    Skręcanie w lewo drożej Nas kosztuje od skrętu w prawo! Skręcanie w lewo drożej Nas kosztuje od skrętu w prawo!
    Kierowcy próbują wszystkich sposobów, aby oszczędzić na paliwie. Okazuje się, że stanie na lewym pasie w oczekiwaniu na skręt w lewo z wrzuconym jałowym biegiem jest nie tylko marnowaniem czasu, ale i pieniędzy. Unikając ...

  •  
    • Polerowanie lakieru samochodowego
      Audi S3 Limousine, przód
      Chevrolet Corvette w nocy
      Men's Day 2009