Mercedes C ?

06 Wrz 2008, 10:41

Witam forumowiczow

Jestem mlodym kierowca i przymierzam sie do kupna nowego autka. Zakochalem sie w mercedesach (co ja na to poradze :P ) i mysle ze chcialbym cos wybrac z C, ok 10tys wydac. Zastanawiam sie czy warto. Wybor auta postawilem na nastepujaco - komfort/bezpieczenstwo, ekonomicznie a na koncu silnik. Wiec teraz mi sie to kloci. Na razie jezdze Picanto i chcialbym miec cos wiekszego (ale koniecznie sedan!), cos w czym moglbym sie pobawic, pogrzebac, poinwestowac. Czy taki C200 pali jak smok ? Zastanawiam sie tez nad dieslem czy LPG (wtedy bym kupowal od razu z instalacja). Jezdze duzo po miescie, na trasy czasami w weekendy. Duzo rozni sie naped na tylnie kola od przednich ? Z czym powinienem sie liczyc? Prosze o rady :] Jezeli uwazacie moj wybor za niewypal to poprosze jakies propozycje innych marek.
exquel
Nowicjusz
 
Posty: 5

06 Wrz 2008, 13:42

Wybór nie jest zły. Diesel raczej odpada - taczka w tych rocznikach za 10k. Ostatecznie 2.5D może być optymalnym rozwiązaniem. Gazu nie polecam natomiast, zwłaszcza jak masz zamiar robić krótkie odcinki po mieście. Benzyny, z kolei, mało nie spali nawet najmniejszy 1.8, zapewni jednak przyzwoite osiągi i brak problemów, w przeciwieństwie do LPG. Napęd na tył - inna technika jazdy, zwłaszcza zimą, będziesz musiał po prostu uważać, zanim nie nabierzesz wprawy.
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

06 Wrz 2008, 17:10

to niedobrze, pokladalem nadzieje w dieslu albo LPG zmniejszajac koszty paliwa, moze jakies podpowiedzi ? Rozwazam mozliwosc wybrania innego auta podobnego ktory by mniej palil. Wole miec mniej palace i slabszy silnik
exquel
Nowicjusz
 
Posty: 5

06 Wrz 2008, 17:43