REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
kociub napisał(a):Mondeo rdze? pierwsze słyszę !
Dokładnie Tdci są beznadziejne, padają wtryski masowo.
Mondeo było świetne ale z tym wcześniejszym silnikiem czyli TDDI.
Nie wiem czy już to pisałem, ale volvo byś nie chciał?
jiGsaw napisał(a):Użytkujemy takie mondeo w rodzinie 2002 rocznik kombi i po 4 latach trzeba było wymienić 3 drzwi i klapę bagażnika, bo rdza je brała. Ford popełnił błąd przy tym modelu, bo zastosował uszczelniacze drzwi, które chłoną wodę, więc musi rdzewieć.
kociub napisał(a):Mondeo rdze? pierwsze słyszę !
Dokładnie Tdci są beznadziejne, padają wtryski masowo.
Mondeo było świetne ale z tym wcześniejszym silnikiem czyli TDDI.
Nie wiem czy już to pisałem, ale volvo byś nie chciał?
kociub napisał(a):Czy volvo jest drogie w utrzymaniu.... nie. Zwłaszcza jeśli chodzi o v70 bo za te pieniądze możesz mieć wersję po face liftingu od 200roku wzwyż. Blacha w volvo jest naprawdę super. Silnik zwłaszcza 2.5 tdi to silnik audi (a6). Są to bezawaryjne jednostki i do tego bardzo ekonomiczne, pod warunkiem, że dbasz o turbinę i wymieniasz płyny. Jedyna wada tych silników to to, że kopcą, ale każdy użytkownik, nawet ten, który kupił auto i serwisował w salonie, mówi, że ten typ po prostu tak ma. Części nie należą do bardzo drogich.
kociub napisał(a):To Ty chyba żartujesz to silniki nie do zajechania, wielu znajomych ma wersje właśnie po liftingu i nic przy tym aucie nie robią. Jeśli dla Ciebie złom bo potrafi przy wyższych obrotach puscić dymka, to były to płytkie przemyślenia. Polecam poczytać konkretnie o volvo z tym silnikiem, a nie o audi. Do tego po liftingu był już wzmocniony silnik, bo volvo wzmacniało go tak jak robiło to audi. Ty podałeś silnik z przed liftingu, taki mam w swoim volvo z 98 roku, mam aktualnie 220tyś i nic z nim nie musze robić. Sprawdzam go na bieżąco ale jest w świetnej kondycji.