Poprawa stanu blachy w lanosie 99 hatchback

Poprawa stanu blachy w lanosie 99 hatchback

09 Lis 2019, 03:47

Cześć. Od miesiąca posiadam lanosa 1.5 73kw hatchback 5 drzwiowego w gazie. Jako że jestem dość nowym kierowcom to potrzebuje żeby lanos pojeździł przynajmniej 2lata u mnie. Stan techniczny dwóch mechaników ocenił na super. Tylko do progow mogliby się przyczepić. Dlatego piszę tutaj. Dziś chciałem dokonać lekkiej naprawy przez usunięcie rdzy na jednym boku. Na blotnikach ładnie wszystko się udało. Na progu od dołu po delikatnym stuknięcie okazało się że jestem wstanie wsadzić do dziury 4 palce naraz. Wewnętrzna belka też rudawa trochę. Mam w sumie takie 3 większe naloty na progach. Dlatego chciałbym te progi wymienić, a nie znam się na cenach. Jest tu w stanie ktoś mi polecić dobra osobę do wymiany tego w okolicach Wrocławia? I też pytanko Ile taka zabawa zwykle kosztuje u innych mechaników blacharzy?
Chciałbym mieć jakie kolwiek obeznanie czy kwota którą ktoś mi zaproponuje to nie kwota z kosmosu. Progi chce zrobić w grudniu bo przegląd w styczniu i boję się że przez te dziurę może być problem.
Xylizkb
Nowicjusz

Re: Poprawa stanu blachy w lanosie 99 hatchback

09 Lis 2019, 09:06

Cena 2 progów ok 1000 zł
Zachęcam do wzięcia udziały w ankiecie na wybór koloru na E36 Cabrio
kolor-na-bmw-e36-cabrio-vt117044.htm
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 49
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type,e36 Cabrio, xc70
Silnik: 2.0D, 2.0, 2.4D

09 Lis 2019, 13:11

Z robocizna muszę tyle liczyć czy bez?
Xylizkb
Nowicjusz

09 Lis 2019, 13:12

To jest robocizna, ewentualnie dojdzie lakierowanie jak chcesz w kolor
Zachęcam do wzięcia udziały w ankiecie na wybór koloru na E36 Cabrio
kolor-na-bmw-e36-cabrio-vt117044.htm
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 49
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type,e36 Cabrio, xc70
Silnik: 2.0D, 2.0, 2.4D
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne