Rage-Race 2010 wystartował!

Rage-Race 2010 wystartował!

07 Lip 2010, 21:02

Rage-Race 2010 wystartował! W dniu dzisiejszym o godzinie 17:30 z Toru Służewiec w Warszawie ruszyły załogi czwartej już edycji największej imprezy lifestylowo-motoryzacyjnej w naszym kraju.

Pięćdziesiąt dwuosobowych ekip w ekskluzywnych samochodach sportowych wyruszyło w liczącą ponad półtora tysiąca kilometrów trasę przez całą Polskę. Po drodze czekać ich będą niepowtarzalne zadania i miłe niespodzianki. Rage-Race po przejechaniu przez kilkadziesiąt miast zakończy się za trzy dni tj. 10 lipca Wielką Galą w Kołobrzegu.

Rage-Race 2010 wystartował! Rage-Race 2010 wystartował! Rage-Race 2010 wystartował! Rage-Race 2010 wystartował!

Uczestnicy Rage-Race to dorośli, dojrzali ludzie. Wbrew temu, co czasem mogłoby się niektórym wydawać w Rage-Race nie startują świeżo upieczeni kierowcy chcący się wyszaleć. Wszyscy podpisują oświadczenie o respektowaniu przepisów ruchu drogowego oraz przede wszystkim o pełnej trzeźwości podczas jazdy. Zdecydowana większość uczestników zna nie tylko wartość swoich samochodów, ale i ich możliwości. Dlatego nie ryzykują życiem swoim, ani innych - uzupełnia drugi z organizatorów Rage-Race Robert Rasiński. - Warto zwrócić uwagę, że Rage-Race, to nie wyścig, a nasi uczestnicy nie ścigają się z czasem. To impreza lifestylowo-motoryzacyjna, raczej „podchody dla zmotoryzowanych” niż rajd. Na każdym kroku przypominamy o przestrzeganiu przepisów, a dla dopełnienia emocji uczestników z największą adrenaliną rokrocznie wynajmujemy tory i lotniska gdzie organizujemy zamknięte i profesjonalnie zabezpieczone próby szybkościowe. Przypominam, że podczas żadnego z trzech dotychczasowych Rage-Race nie doszło do wypadku i mam nadzieję, że tak pozostanie już zawsze – podsumowuje Rasiński.

Rage-Race 2010 wystartował! Rage-Race 2010 wystartował! Rage-Race 2010 wystartował! Rage-Race 2010 wystartował!

Szczegółowa trasa Rage-Race oraz zadania tradycyjnie do ostatniej chwili pozostają tajemnicą, aby zgodnie z założeniami być miłą niespodzianką i wyzwaniem dla uczestników.

Idea Rage-Race nawiązuje do pochodzącego z 1981 roku filmu The CannonBall Run, który opowiada o piętnastu postaciach przemierzających Amerykę „czym się da” i „jak się da”, aby zdobyć nagrodę pieniężną ufundowaną przez ekscentrycznego milionera.

Wśród uczestników dotychczasowych imprez znaleźli się między innymi Marek Kamiński (polarnik), Agnieszka Szulim, Krzysztof „Diablo” Włodarczyk, Jerzy Dziewulski, Przemysław Saleta, Tede, Patrycja Kazadi, Conrado Moreno, Michał „Misiek” Koterski, Alan Andersz, Patrycja Stępniewska oraz wspomniany Witold Vitto Casetti.

Galeria Rage-Race 2010

Poprzednie edycje:
Rage-Race 2009
Rage-Race 2007


źródło: Rage-Race
zdjęcia: ForumSamochodowe.pl
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 4796
Zdjęcia: 11306
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Toyota Yaris, Grand Voyager
Silnik: 1.3 VVTi, 3.3 V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

Re: Rage-Race 2010 wystartował!

08 Lip 2010, 10:18

Witam, miałem okazje przyglądać sie startowi Rage race. Samochody robiły wrażenie.
unpredictablee
Nowicjusz
 
Posty: 11

Re: Rage-Race 2010 wystartował!

08 Lip 2010, 13:03

Będą jechali przez Wrocław?
WiemCoMówięMówieCoWiemDużoWiemWiecDużoMówię
bigboy
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 83
Zdjęcia: 11
Miejscowość: Ratowice

Re: Rage-Race 2010 wystartował!

16 Lut 2012, 18:24

ma ktoś gdzieś więcej fotek ? :)
trusk2
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 06 04 1987
Auto: Audi A4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    10 najoszczędniejszych SUV-ów – testy drogowe Consumer Reports 10 najoszczędniejszych SUV-ów – testy drogowe Consumer Reports
    Hybrydowy Lexus UX i Toyota RAV4 to najoszczędniejsze SUV-y pod względem zużycia paliwa na rynku. Tak wynika z testów w rzeczywistych warunkach drogowych, przeprowadzonych przez największą i najbardziej prestiżową ...
    Napędy w pojazdach budowlanych Napędy w pojazdach budowlanych
    Warunki panujące na budowach to spore wyzwanie zarówno dla ludzi, jak i sprzętu. W eksploatowanych tam pojazdach szczególnie trudne zadanie mają układy napędowe. Muszą być odporne na wiele niekorzystnych czynników, ...

  •