Samochód dla młodego kierowcy za 6-7tyś

21 Kwi 2011, 00:06

Witam! Wszystko jak w temacie. A więc jestem młodym kierowcą (24 lata) i musze wreszcie kupić swoje pierwsze auto. Chciałbym żeby było to dość małe auto z małym zapasem mocy pod pedałem i najlepiej z gazem. Musi sie wyróżniać spośród innych, najepiej mocą, nie musi być jakieś mega mocne, ale mocniejsze od większości danego modelu. Taka cicha woda
Zastanawiam się nad (w nawiasie napisze to co mnie zniechęca do tego auta):

- Rover 200 , silnik 1.6 (podobno jest troche problemu z częściami, nie wszystko odrazu sie naprawi i ceny cześci)
- Honda Civic V ,silnik najlepiej 1.6 V-tec (dosyć stare roczniki 91-95)
- Mazda 323F II (silnik 1.5 wydaje mi sie trochę za słaby, a 1.8 jak na tą pojemność też nie ma szału, 2.0 to już coś, ale z drugiej strony zjedzą mnie opłaty za oc)
- Opel Astra I , silnik najlepiej 1.6 Ecotec (trochę zbyt nudny wygląd)
- Seat Ibiza II silnik? No właśnie nie wiem
- Mitsubishi Colt CA0 , silnik 1.6 (tak jak Civic troche za stary i za mały)

Auta które mi się podobają ale boje się że są za duże i pojemności silnika(a co za tym idzie opłaty) i części (bo za takie pieniądze to bym kupić auto w które trzeba eszcze sporo zainwestować):
- Mazda Xedos
- Honda Prelude
- Chrysler Stratus

To by było na tyle. W większości myślę nad silnikiem 1.6 bo wydaję mi się że to wystarczająco na małe auto, a jednocześnie opłaty mnie tak bardzo nie zjedzą. Choć jeśli nic nie znajdę to może pomyśle nad Roverem, Mazdą lub Seatem z silnikiem 2.0

Proszę o pomoc i jakieś rady. Sprostujcie jeśli coś źle napisałem. Kazda wskazówka bedzie dla mnie cenna.
Pieniądze mogę zawsze dozbierać jeszcze ewentualnie gdzieś pożyczyć, ale chciałby kupić jak najszybciej.

P.S. Moim marzeniem od małego jest Corrado G60 1.8 ;)
Fenomen07
Nowicjusz

Miejscowość: Łódź

21 Kwi 2011, 07:56

Fenomen07 napisał(a):P.S. Moim marzeniem od małego jest Corrado G60 1.8 ;)