10 Paź 2022, 17:51
Widzę,że ten układ jest bez porównania bardziej złożony od tego w T4,ja kupiłem tylko kulkę z b.twardego plastiku,oraz tulejkę też plastikową,wymieniłem bez wyjmowania ustrojstwa ,musiałem jednak zrobić sobie imedełko z małego ścisku do klejenia mebli,usunąłem drewnianą rączkę i nakręciłem nakrętkę,i kluczem ściskałem,kręcąc nakrętkę,ale było potrzeba tak dużej siły,że ramię ścisku się zgieło nim kulka wlazła do panewki,w tym wypadku pojechałbym do mechanika,patrzyłem na Allegro,tutaj zestaw naprawczy zawiera kilka elementów rzeczywiście ,ten droższy zawiera 3 dzwigienki podłużne oraz element ze stalowymi gałkami,są też wersje uboższe po ok 27 zł,tylko same tulejki,tamten ok.130 zł,mechanik musi sprawdzić co należy kupić,oczywiście nie kupuj,niech to zrobi mechanik,brat przy 106 tce zapłacił za naprawę tylko 40 zł wraz z elementami,ale chyba tylko dlatego,że u tego mechanika zmieniał wcześniej sprzęgło,więc za robociznę nie policzył,sam przyznał,że w pewnym sensie jego wina,gdyz powinien był sprawdzić ten układ, w razie wypadniecia kulki na drodze tego nie zrobi,tam robota była szybka i prosta,tutaj będzie drożej raczej zdecydowanie,ale w sumie obadać te rejony możesz sam,skrzypieć może ten element z dwoma gałeczkami,możesz psiknać po nim jakimś smarem w sprayu,jeśli oczywiście nie wykucasz żadnych luzów,samych gałek z panewkami się nie smaruje,gdyż wtedy łatwo wypadają.