Sprawdzenie ogłoszeń.. zagranicznych. Ford Focus CC/Peugeot 307 CC

26 Maj 2016, 23:56

Witam wszystkich.
Potrzebuję pomocy w sprawdzeniu ogłoszeń w Wielkiej Brytanii oraz ogólnych porad dotyczących wybranych samochodów, warto szukać dobrych egzemplarzy tych modeli, odpuścić sobie?
Ford Focus CC2 [link do Autotrader wygasł]
Peugeot 307 CC [link do Autotrader wygasł]

Wielkie dzięki!
Rhaegar
Nowicjusz
 
Posty: 34
Auto: Szukam
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna

27 Maj 2016, 00:40

Dodaję historię przeglądów:
Ford
Peugeot
Ostatni przebieg w focusie to pewnie pomyłka. Średnio podobają mi się te wycieki, tyle że nie znam się, więc nie wiem, czy to poważne usterki.

Wymagania, oczekiwania, ograniczenia:
* benzyna
* silnik do 2.2
* sedan, coupe, kabriolet
I to w zasadzie wszystko. Ogranicza mnie odległość, w tych okolicach niewiele jest ogłoszeń, budżet to 2 tys, ale gdyby trafił się zadbany egzemplarz za 4 tys to też się zastanowię, ubezpieczenie.. tylko to sprawdzam osobno, więc też żadna podpowiedź.
Samochód zadbany, z małym przebiegiem i najmłodszy jak tylko się da w tym budżecie, dodatkowe średnio ważne to kolor czarny, szary, brązowy, ewentualnie jakiś niebieski, fajnie, gdyby była czarna skóra i wersja w bogatym wyposażeniu. Nie zależy mi na żadnej firmie szczególnie.
Rhaegar
Nowicjusz
 
Posty: 34
Auto: Szukam
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna

29 Maj 2016, 00:02

Też zastanawiam się nad Peugeot 308, trochę droższy
Ostatnio podbity przez Rhaegar, 29 Maj 2016, 00:02
Rhaegar
Nowicjusz
 
Posty: 34
Auto: Szukam
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW w leasingu – o czym warto pamiętać?
    Luksusowe modele BMW cieszą się dużym zainteresowaniem zwłaszcza wśród przedsiębiorców. Korzystne rozwiązanie stanowi szczególnie BMW leasing. Na co zwrócić uwagę, decydując się na tę formę finansowania? ...
    Nowa generacja Lexusa IS pierwsze oficjalne zdjęcia