T5 2.5 tdi 131ps problem z przepływomierzem

04 Kwi 2020, 18:42

Witam. Jestem tu poraz pierwszy. Mam problem z moim autem bardzo dymi na bialo silnik nie równo pracuje świeci się check engine i mruga kontrolka świec. Podpiąłem pod VAG pokazał Błąd P0104 G70 kupiłem nowa problem ten sam na wtyczce mam na 1pin 12v i troszkę drugi masowy 3 pusty 4 5v i na 5v. Ale jak mierze ohmomierzem przy wyłączonym zapłonie i włożę miernik do pinu czarnego co jest 12v i dotykam masę silnika pokazuje 250 czasem 350 Ohm. Sprawdzałem inne wtyczki i tak się nie dzieje jest zero. Natomiast jak wypne wtykę ta duża od ECU to jest ok. Czy miał ktoś taki problem czy to wina ECU przebicie na masę.?
Moro72
Nowicjusz
 
Posty: 5
  • 04 Kwi 2020, 21:50

    Post napisany strasznie chaotycznie i nic z tego nie można zrozumieć. Popraw lub napisz jeszcze raz bo nie do końca wiadomo o co chodzi. :/

    Po wymianie przepływomierza dalej jest ten sam błąd?
    Rokiko
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 10199
    Zdjęcia: 35

    04 Kwi 2020, 22:11

    Tak. Wymieniłem przepływke już trzecią o nadal jest bez zmian czyl Błąd P0104 G70 czasem P1144 dymi nadal i nie równo pracuje check engine nadal świeci i mruga kontrolka świec. Podłączyłem vcds i wartość air MAF co powinna osiągnąć pokazuje 1200mg/s a wartość która powinien osiągnąć skacze bardzo od 300do 500
    Moro72
    Nowicjusz
     
    Posty: 5

    04 Kwi 2020, 22:13

    Sory wartość która jest stała 1200mg/s a która powinien osiągnąć skacze od 300 do 500
    Moro72
    Nowicjusz
     
    Posty: 5

    16 Kwi 2020, 13:43

    Moro72 napisał(a):Błąd P0104 G70 czasem P1144 dymi nadal i nie równo pracuje
    Zerknij jeszcze na opis tego błędu tu kody/obdii/260-p1144-audi-volkswagen/ na forum być może Ci to pomoże w rozwiązaniu problemu.
    Rokiko
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 10199
    Zdjęcia: 35
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
      Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
      Honda NSX hybrid - 2,6 sek., 581 KM
      Legendarny, najszybszy model Hondy w wielkim stylu powrócił po ponad 10 latach przerwy, debiutując w 2015 roku na Salonie Samochodowym w Genewie. Napędza go hybryda, będąca połączeniem turbodoładowanego silnika 3.5 ...