To bedzie ciekawy watek :) za 20 - 25 tysiecy :)

to bedzie ciekawy watek :) za 20 - 25 tysiecy :)

08 Mar 2009, 10:46

witam wszystkich forumowiczow
tak sie zlozylo ze chce sobie kupic samochod :)
kolejny - juz 3 w mojej karierze kierowcy auta :)
do chwili obecnej bylem w posiadaniu dwoch przepieknych marek w kolejnosci wartburga 353 i poloneza caro 1,6 gli :]
jak sami widzicie sprzet ktory do tej pory uzytkowalem sprawia ze majac do wydania na chwile obecna ok 20 - 25 tys zlotych przychodza mi do glowy najprzerozniejsze pomysly - po prostu wszystko mi sie podoba :D
interesuje sie juz tym od poczatku roku czytam fora przegladam oferty i co kilka tygodni wpada mi w oko kolejny model o ktorym mysle - tak takie auto chcialbym miec
a jest to prawdziwy mix :]
troche o moim stylu jazdy - miasto, krotkie odcinnki nie przewiduje duzego rocznego przebiegu
auto dla 3 osob narazie chociaz jakby mozna bylo zmiescic 5 byloby milo :)
4/5 drzwiowe - i chyba tyle
teraz do rzeczy napisze wam co mi sie podoba i licze na to ze pomozecie mi rozwiac troszke moje watpliwosci
audi a2 i mazda 2 - male ale fajny design (audi), rzadko spotykane na drodze - to jest duzy plus dla mnie :=
skoda octawia ,renault magane - w renault znowu design choc slyszalem cos o awariach elektroniki w tym modelu skoda - nie wiem czemu :)
volvo s40 - niezawodne ??
alfa 156 - wiem wiem krolowa lawet powiadaja?? kazde auto sie psuje dlaczego moje ma spotkac taki sam los - to piekne auto, a wersja kombi powala na kolana - przynajmniej mnie :)
jak widzicie chodza mi po glowie najprzerozniejsze pomysly ale tak to chyba jest gdy mam mozliwosc przesunac sie o lata swietlne jezeli chodzi o to czym mam jezdzic w przyszlosci
ogolna konkluzja jest taka - wolalbym miec raczej auto rzadziej spotykane na drodze(dlatego brak tu fordow vw fiatow itp :) chchociaz ogolnie nic nie mam przeciwko tym markom ) i takie ktore nie przyniesie mi zbyt duzo klopotu w przyszlosci z serwisem (chodzi mi o ceny czesci :) )
teraz licze na wasza pomoc - moze jakies inne ciekawe modele moze jakies inne uwagi - bede bardzo wdzieczny za pomoc
pozdrawiam wszystkich i licze na wasze opinie
wyspa100
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 01 Lip 2008, 21:53

Re: to bedzie ciekawy watek :) za 20 - 25 tysiecy :)

08 Mar 2009, 10:50

renault i alfe odradzam ze względu na ich awaryjność.

Audi A2 jak dla mnie takie torche smieszne, ale o gustach sie nie dyskutuje.

najlepszym wyborem byłoby moim zdaniem volvo S40, ładne i niezawodne.
matttias1234
Zaawansowany
 
Posty: 711
Rejestracja: 11 Paź 2008, 09:24
Miejscowość: Dolnyśląsk

Re: to bedzie ciekawy watek :) za 20 - 25 tysiecy :)

08 Mar 2009, 11:41

jak rzadko spotykane ma być na drodze to może rover 75 albo saab 9-5 ?
Volvo
Początkujący
 
Posty: 236
Rejestracja: 23 Sty 2009, 17:28
Miejscowość: Piekło

Re: to bedzie ciekawy watek :) za 20 - 25 tysiecy :)

08 Mar 2009, 12:38

W sumie A2 nadaje się idealnie dla kogoś kto robi krótkie trasy w mieście. Ja np. preferuję większe samochody od "nowoczesnych maluchów". Jak kupisz sobie coś klasy C, to masz lepsze parametry jazdy, większe bezpieczeństwo (jednak trochę więcej tej blachy jest w Passacie, niż w A2) i niech raz od święta przyjdzie Ci przewieźć coś większego to sobie poradzisz, a nie będziesz miał zagwozdkę jak drzwi z Castoramy wsadzić do A2.

Proponuję Mazdę 323f. Za takie pieniądze znajdziesz ją po liftingu. Niezbyt popularna, ładna (może nie najmłodsza) i bezawaryjność Mazdy to już do legendy przechodzi.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725
Rejestracja: 15 Sty 2008, 19:53

Re: to bedzie ciekawy watek :) za 20 - 25 tysiecy :)

08 Mar 2009, 14:41

Tylko trzeba się liczyć z tym ze jak ci cos pierdzielnie w takim volvo to naprawa bedzie bardzo droga podobnie jak u saaba.
Może jakiś leon brat golfa ? nie jezdzi tego az tak dużo. Za 20 tys. znajdziesz fajny egzemplarz i jeszcze na jakieś felgi starczy :)
ralf1990
Początkujący
 
Posty: 168
Rejestracja: 16 Sty 2009, 11:22
Miejscowość: Warszawa

Re: to bedzie ciekawy watek :) za 20 - 25 tysiecy :)

08 Mar 2009, 14:51

tylko że w tych samochodach usterki to niecodzienna sprawa.
matttias1234
Zaawansowany
 
Posty: 711
Rejestracja: 11 Paź 2008, 09:24
Miejscowość: Dolnyśląsk
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    YUKÕ program car-sharingowy w Europie oferujący wyłącznie hybrydy YUKÕ program car-sharingowy w Europie oferujący wyłącznie hybrydy
    YUKÕ to nowy program car-sharingowy Toyoty, którego flota składa się wyłącznie z samochodów z napędem hybrydowym. Jego pilotażowe wersje zostały uruchomione w Dublinie w Irlandii oraz w Forli we Włoszech. ...
    Koniec świata odwołany! Rozpoczęła się epoka MINI Koniec świata odwołany! Rozpoczęła się epoka MINI
    Koniec świata odwołany. Czas na zabawę! W wielu krajach Ameryki Środkowej, takich jak Meksyk czy Gwatemala, 21 grudnia 2012 odbyły się huczne uroczystości na powitanie nowej ery. Data pochodzi ze źródeł historycznych ...

  • Re: to bedzie ciekawy watek :) za 20 - 25 tysiecy :)

    08 Mar 2009, 15:26

    mazda 323 - ciekawy wybor a rover - jak wyglada sprawa serwisu w polsce??
    wyspa100
    Nowicjusz
     
    Posty: 7
    Rejestracja: 01 Lip 2008, 21:53

    Re: to bedzie ciekawy watek :) za 20 - 25 tysiecy :)

    08 Mar 2009, 15:47

    "W kwestii serwisowania samochodów marki Rover w Polsce może być ciężko, lecz nie jest do końca tak źle, bowiem wiele serwisów, które w przeszłości zajmowały się brytyjskimi autami, funkcjonuje dzisiaj pod zmienioną nazwą."


    info. znalezione w internecie
    matttias1234
    Zaawansowany
     
    Posty: 711
    Rejestracja: 11 Paź 2008, 09:24
    Miejscowość: Dolnyśląsk
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      VW Passat CC
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Subaru Impreza STI