Trudny wybór. VW Polo III vs Fiat Bravo

Re: Trudny wybór. VW Polo III vs Fiat Bravo

11 Mar 2011, 06:09

Miałem Polówkę 1.4 przy normalnej jeździe paliła mi średnio 8l/100km, a jak się depnęło potrafiła dojść do 16 :twisted:
Silniki są trwałe(nawet brzmią jak czołg), ja do dziś się dziwię jak moja Polówka wytrzymała te 2 lata :P
Słabym punktem Polo jest skrzynia biegów, która jest bardzo delikatna i ma co najmniej trochę dziwne przełożenia.
I Polówki są strasznie miękkie, na zakrętach kładą się jak motor i trą klamkami o asfalt :P
Hamują też fatalnie chyba że zdecydujesz się na wersję GTi
KonradMB
Aktywny
 
Posty: 251
Rejestracja: 21 Lis 2010, 12:14
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Subaru
Silnik: H6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Trudny wybór. VW Polo III vs Fiat Bravo

11 Mar 2011, 07:42

Koleżanka teraz bedzie sprzedawała Polo. Od nowości w jej rodzinie i napewno bezwypadkowy ale zaczął się sypać więc jeśli Cię Polo interesuje moge zapytać co i jak ze sprzedażą?
fiko7
Stały forumowicz
 
Posty: 1125
Rejestracja: 08 Sty 2011, 09:18
Miejscowość: Białystok

Re: Trudny wybór. VW Polo III vs Fiat Bravo

11 Mar 2011, 19:44

fiko7 napisał(a):Koleżanka teraz bedzie sprzedawała Polo. Od nowości w jej rodzinie i napewno bezwypadkowy ale zaczął się sypać więc jeśli Cię Polo interesuje moge zapytać co i jak ze sprzedażą?


Nie pomagasz koleżance pisząc że zaczyna się sypać :P
KonradMB
Aktywny
 
Posty: 251
Rejestracja: 21 Lis 2010, 12:14
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Subaru
Silnik: H6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Trudny wybór. VW Polo III vs Fiat Bravo

11 Mar 2011, 20:34

Nie będe na forum ściemniał zeby potem na mnie jak na krętacza tyle osób patrzyło.
fiko7
Stały forumowicz
 
Posty: 1125
Rejestracja: 08 Sty 2011, 09:18
Miejscowość: Białystok

Re: Trudny wybór. VW Polo III vs Fiat Bravo

12 Mar 2011, 11:37

Jak polo to tylko z 1.6 chyba że jesteś spokojnym kierowcą to 1.4 Ci wystarczy. Jeśli myślisz wstawiać gaz to jest to nieopłacalne chyba że naprawdę dużo jeździsz i samochodem miałby służyć długo. W 2008 za dobry gaz do 1.4 powiedzieli mi 3500 a że autem dużo nie jeżdżę to z tego zrezygnowałem. Jeśli myśleć o gazie to najlepiej kupić już z gazem niż samemu wstawiać. Jak silnik maiłby chodzić z gazem to tylko 1.6. 1.4 na Pb nie mogę tirów wyprzedzić jest dość zrywny ale pow. 110 brakuje mocy a co dopiero na gazie by było. Jak szukasz auta to odrzucaj z Niemiec, większość już dawno przekroczyło 200tys. Ja swoje kupiłem z Włoch z 139 tys oryginalnym oczywiście auto było poobijane z każdej strony ale malowanie + blacharka 1400zł i było tańsze od pozostałych o 1000 autem tylko jeździć!
miksam
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 84
Rejestracja: 13 Sty 2011, 20:41
Miejscowość: Tarnów

Re: Trudny wybór. VW Polo III vs Fiat Bravo

12 Mar 2011, 19:56

miksam napisał(a):Jak polo to tylko z 1.6 chyba że jesteś spokojnym kierowcą to 1.4 Ci wystarczy. Jeśli myślisz wstawiać gaz to jest to nieopłacalne chyba że naprawdę dużo jeździsz i samochodem miałby służyć długo. W 2008 za dobry gaz do 1.4 powiedzieli mi 3500 a że autem dużo nie jeżdżę to z tego zrezygnowałem. Jeśli myśleć o gazie to najlepiej kupić już z gazem niż samemu wstawiać. Jak silnik maiłby chodzić z gazem to tylko 1.6. 1.4 na Pb nie mogę tirów wyprzedzić jest dość zrywny ale pow. 110 brakuje mocy a co dopiero na gazie by było. Jak szukasz auta to odrzucaj z Niemiec, większość już dawno przekroczyło 200tys. Ja swoje kupiłem z Włoch z 139 tys oryginalnym oczywiście auto było poobijane z każdej strony ale malowanie + blacharka 1400zł i było tańsze od pozostałych o 1000 autem tylko jeździć!


Po pierwsze dziś założysz sekwencje za 2000zł

Po drugie lepiej kupić bez gazu i wstawić samemu wtedy wiesz gdzie wstawiałeś, dużo ludzi wstawia gaz przed sprzedażą i raczej nie kierują się jakością tej instalacji

Po trzecie na gazie nie ma żadnych spadków mocy o ile jest dobrze wyregulowana mieszanka ;)
KonradMB
Aktywny
 
Posty: 251
Rejestracja: 21 Lis 2010, 12:14
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Subaru
Silnik: H6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wyposażenie i BMW ConnectedDrive w BMW ActiveHybrid 3 Wyposażenie i BMW ConnectedDrive w BMW ActiveHybrid 3
    Wysokiej jakości wyposażenie standardowe, z dwustrefową automatyczną klimatyzacją działającą także przy wyłączonym silniku oraz opcjonalnym systemem nawigacyjnym Professional. Liczne, ekskluzywne systemy wspomagania kierowcy ...
    Mitsubishi Pajero Sport - trzy ekstremalne wcielenia Mitsubishi Pajero Sport - trzy ekstremalne wcielenia
    Już od dziś wielbiciele mocnych wrażeń w terenie mają do dyspozycji trzy, "uzbrojone po zęby" wersje Mitsubishi Pajero Sport. Dzięki trzem pakietom markowych, terenowych akcesoriów o wymownie brzmiących nazwach Heavy ...

  • Re: Trudny wybór. VW Polo III vs Fiat Bravo

    13 Mar 2011, 08:17

    KonradMB napisał(a):
    Po drugie lepiej kupić bez gazu i wstawić samemu wtedy wiesz gdzie wstawiałeś, dużo ludzi wstawia gaz przed sprzedażą i raczej nie kierują się jakością tej instalacji


    Oczywiście ale jeśli będziesz autem jeździł krotki okres to lepiej kupić z gazem niż wydawać dodatkowe 2000 w błoto, chyba że chcesz zrobić prezent następnemu właścicielowi w postaci nowego gazu :wink:
    KonradMB napisał(a):Po pierwsze dziś założysz sekwencje za 2000zł

    Napisałem że w 2008 kosztował 3500 a wiadomo że cena się zmienia
    miksam
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 84
    Rejestracja: 13 Sty 2011, 20:41
    Miejscowość: Tarnów

    Re: Trudny wybór. VW Polo III vs Fiat Bravo

    13 Mar 2011, 12:37

    miksam napisał(a):
    KonradMB napisał(a):
    Po drugie lepiej kupić bez gazu i wstawić samemu wtedy wiesz gdzie wstawiałeś, dużo ludzi wstawia gaz przed sprzedażą i raczej nie kierują się jakością tej instalacji


    Oczywiście ale jeśli będziesz autem jeździł krotki okres to lepiej kupić z gazem niż wydawać dodatkowe 2000 w błoto, chyba że chcesz zrobić prezent następnemu właścicielowi w postaci nowego gazu :wink:
    KonradMB napisał(a):Po pierwsze dziś założysz sekwencje za 2000zł

    Napisałem że w 2008 kosztował 3500 a wiadomo że cena się zmienia


    No i tak mnie zastanawiało po co to pisałeś
    To tak samo jakbym napisał ile kosztowało Polo w 1999r...
    KonradMB
    Aktywny
     
    Posty: 251
    Rejestracja: 21 Lis 2010, 12:14
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Subaru
    Silnik: H6
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Infiniti Q50
      Subaru Impreza STI