VW Lupo - zbyt wolne obroty na biegu jałowym.

VW Lupo - zbyt wolne obroty na biegu jałowym.

03 Wrz 2015, 17:51

Od jakiegoś czasu posiadam auto VW Lupo. Wszystko jest cacy, jedyna rzecz jaka mnie denerwuje, to zbyt niskie obroty (680). Fabrycznie powinno być 960. Obroty są równe, auto nie szarpie - tylko zbyt niskie obroty na biegu jałowym. Na 100% nie jest to wina przepustnicy, gdyż wymieniałem, sprawdzałem i dzieje się to samo. Na pewno nie jest to poluzowana linka pedała gazu, gdyż pedał gazu jest elektryczny.

Teoretyczne rozwiązanie: Podobno da się ustawić obroty biegu jałowego kręcąc aparatem zapłonowym podczas gdy silnik jest włączony. Ciężko mi znaleźć jakieś informacje na ten temat. Czy faktycznie da się to zrobić? Czy coś oprócz przepustnicy może decydować o ilości obrotów na biegu jałowym? Bardzo proszę o pomoc.
evu1
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2015, 17:47
Prawo jazdy od: 02 02 2009
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: VW Lupo
Silnik: 1.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Samochody elektryczne – co warto wiedzieć? [część II] Samochody elektryczne – co warto wiedzieć? [część II]
    Kontynuujemy nasz przewodnik po świecie motoryzacji napędzanej elektrycznością, który wzbudza zainteresowanie coraz większej liczby osób. Wraz z nimi pojawia się wiele pytań. W tej części analizujemy stereotypy ...
    [SUV-C] Sportage 2,0 / Outlander 2,0 / Forester 2,0 / Rav-4 2,0 [SUV-C] Sportage 2,0 / Outlander 2,0 / Forester 2,0 / Rav-4 2,0
    Podstawowe kryteria zestawienia: - SUV z segmentu C - silnik benzynowy o mocy ok. 140KM - napęd 4x4 - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2005 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Kia Sportage II 2,0 - 142KM ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Audi RS3 Limousine
      Nissan GT-R, wnętrze, deska rozdzielcza
      Skoda Superb Laurin & Klement
      Nissan Sway, alufelgi