VW Lupo - zbyt wolne obroty na biegu jałowym.

VW Lupo - zbyt wolne obroty na biegu jałowym.

03 Wrz 2015, 16:51

Od jakiegoś czasu posiadam auto VW Lupo. Wszystko jest cacy, jedyna rzecz jaka mnie denerwuje, to zbyt niskie obroty (680). Fabrycznie powinno być 960. Obroty są równe, auto nie szarpie - tylko zbyt niskie obroty na biegu jałowym. Na 100% nie jest to wina przepustnicy, gdyż wymieniałem, sprawdzałem i dzieje się to samo. Na pewno nie jest to poluzowana linka pedała gazu, gdyż pedał gazu jest elektryczny.

Teoretyczne rozwiązanie: Podobno da się ustawić obroty biegu jałowego kręcąc aparatem zapłonowym podczas gdy silnik jest włączony. Ciężko mi znaleźć jakieś informacje na ten temat. Czy faktycznie da się to zrobić? Czy coś oprócz przepustnicy może decydować o ilości obrotów na biegu jałowym? Bardzo proszę o pomoc.
evu1
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2015, 16:47
Prawo jazdy od: 02 02 2009
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: VW Lupo
Silnik: 1.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Niespodziewany gość na drodze! Uważajmy na dzikie zwierzęta Niespodziewany gość na drodze! Uważajmy na dzikie zwierzęta
    Liczba wypadków samochodowych z udziałem zwierząt w samym 2012 roku wynosiła 166. Najwięcej tego typu zdarzeń ma miejsce wiosną oraz jesienią . W tym czasie zwierzęta wykazują największą aktywność, a szczególnie ...
    Volkswagen XL1 najoszczędniejszy seryjny samochód na świecie Volkswagen XL1 najoszczędniejszy seryjny samochód na świecie
    Volkswagen XL1 ze zużyciem paliwa 0,9 l/100 km jest najoszczędniejszym seryjnym samochodem na świecie. Dzięki napędowi hybrydowemu plug-in dwuosobowe auto może przejechać nawet 50 km tylko na prąd, nie emitując w ogóle ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      passat b5 german style
      S2020005
      Subaru Impreza STI