REKLAMA
Crankshaft napisał(a):Czekam tylko, aż przyjdzie kolega z 6 literowym zielonym nickiem i zrobi esej na pół monitora. Ciekawe w jaki sposób tym razem odwróci kota ogonem.
Jestem specjalnie dla Ciebie ukryty użytkowniku 959. Mam nadzieje że odrobiłeś lekcje po ostatnich wklejkach linków z lexami hybrydowymi albo z mazdą mps-em gdzie delikatnie mówiąc ośmieszyłeś się...
Co do samego tematu to:
Tak przez 2lata produkcji był problem z bębnami w aso około 6k ale komplet poza aso OEM około 4k. Od 2008r. bębny OEM są już w przyjaznych cenach na ebay ale i podobno ustały z nimi problemy chociaż nie byłbym tego taki pewny bo możliwe ze ich nowa cena wpłynęła troszku na uspokojenie klimatu
Kao napisał(a):jak mozesz mowic o tak super niezawodnym powalajacym wszystkie inne auta na r..j... no pytam się jak mozesz?? przeciez to auto się nie psuje tylko lac i jezdzic. A najbardziej mnie smieszy jak to dzida opowiada mowiac " bylem ostatnio swoim lexem u mechanika i rzucal chvje na BMW i jego lexa naprawia z usmiecham na twarzy.
Panowie Kao i 959 ( Crankshaft) proszę Was czy Wy nie widzicie drobnej różnicy w tym że dany model jest podatny na jakąś usterkę przez krótki okres produkcji a tym że dana marka nie ma modelu pośród 15 wersji silnikowych którą można by polecić
Więc Kao podaj mi proszę z ręką na sercu wersję silnikową BMW która będzie miała ilość usterek zbliżoną do najgorszego według Was gs300 mk3...
A może crankshaft który za chwilę się wyciszy żeby wytrysnąć wiedzą w innym temacie napisz nam o silnikach benzynowych w MB... zaczynając od kapci 2,0/2,3 co tam się dzieje z głowicami i ile kosztuje ich naprawa...
No i tu mówimy tylko o silnikach a co z resztą... gdzie właściciele gs mk3 zgadali się że przy 150tyś.km. wysiadają amory tylne z automatycznym utwardzaniem teraz może crankshaft napisz nam coś o pneumatyce w mercedesach ile kosztuje i jak jest trwała...
Więc jak to się ma do rzeczywistości...