1.7 DTi - diesel bez dwumasy i dpf do miasta

1.7 DTi - diesel bez dwumasy i dpf do miasta

22 Kwi 2018, 23:18

Witam Was serdecznie! Mam do Was pytanie na które nie umiałem nigdzie znaleźć odpowiedzi a z racji tego że na autach aż tak się nie znam to postanowiłem właśnie napisać do Was :) Czy diesle bez dwumasy i dpf a szczególnie 1.7 DTi będą dobre jeżeli będę poruszał się autem po mieście na krótkich/średnich odcinkach ? Czy to że nie ma tej dwumasy i dpf daje takie "pozwolenie" na jazdę na krótkich trasach ? Pozdrawiam
matek2204
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 21 Kwi 2018, 09:40
Auto: Nie mam

Re: 1.7 DTi - diesel bez dwumasy i dpf do miasta

23 Kwi 2018, 10:46

Pytanie czemu akurat ten silnik? Brak filtra cząstek stałych DPS i dwumasy masz także w starszej wersji TDi 90km. Generalnie jakie przebiegi i budżet że chcesz diesla do miasta?
CarMax1
Nowicjusz
 
Posty: 13
Rejestracja: 23 Kwi 2018, 10:30
Auto: Volvo v50
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: 1.7 DTi - diesel bez dwumasy i dpf do miasta

23 Kwi 2018, 12:37

Max. 7 tysięcy :)
matek2204
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 21 Kwi 2018, 09:40
Auto: Nie mam

Re: 1.7 DTi - diesel bez dwumasy i dpf do miasta

23 Kwi 2018, 16:31

W tych silnikach 1.7 DTI 75KM padają sterowniki pompy wtryskowej - regeneracja około 300 a nowy(regenerowany) 700zł.
luka52
Początkujący
 
Posty: 52
Rejestracja: 04 Lip 2013, 16:06
Auto: VW Polo 9n3
Silnik: 1.2
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

Re: 1.7 DTi - diesel bez dwumasy i dpf do miasta

23 Kwi 2018, 17:55

Jaki jest sens kupna auta z dieslem do miasta skoro w zimie ciepłe powietrze z klimy poleci po 10km?
Jeszcze bym zrozumiał jeśli byłoby to auto np w którym nie oferowano żadnego normalnego benzyniaka ale bez jaj
Invi
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4333
Rejestracja: 04 Cze 2016, 17:15
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: służbowe
Silnik: 2.0/170
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: 1.7 DTi - diesel bez dwumasy i dpf do miasta

24 Kwi 2018, 08:53

Można tym jeździć po mieście, tylko przy takich krótkich odcinkach nie licz na spalanie niższe niż 7l zimą. Minusy?
-brak ogrzewania zimą (silnik się nie nagrzeje)
-klekot diesla,
-zanieczyszczasz bardziej środowisko, gdy jeździsz na zimnym silniku,
-koszty eksploatacyjne nie będą niższe niż w benzynie,
-nie znajdziesz takiego dieselka z realnym przebiegiem poniżej 300 tys. km, a benzynę da się.

Takie 1.4 16V nie spali dużo więcej po mieście, a jak trafisz na auto z LPG to już w ogóle będzie tanio.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 5884
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 16 Wrz 2014, 15:34
Prawo jazdy od: 07 01 2010
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Carsharing: auta na minuty i ekologia Carsharing: auta na minuty i ekologia
    Kiedyś uznawaliśmy, że samochód koniecznie trzeba mieć. Był przede wszystkim wyznacznikiem statusu właściciela. Dziś jesteśmy świadkami dynamicznych przemian na rynku, całkowitej zmiany sposobu myślenia. Samochodu ...
    Najbardziej innowacyjne napędy samochodowe Najbardziej innowacyjne napędy samochodowe
    Jeszcze dwadzieścia kilka lat temu sprawa była prosta – na rynku były dostępne tylko samochody z silnikami spalinowymi. Wszyscy kierowcy robili to samo – wlewali do baku benzynę lub olej napędowy, które ...

  •