A4 b5 1.8T z przebiegiem 350k km. Warto?

29 Lis 2017, 19:35

Cześć :D
Mam do was pytanie, czy warto kupić a4 z 1.8t (z LPG) z przebiegiem 350 000 km? Jakie przebiegi wytrzymują te motory? Czy jest sens kupować taki egzemplarz z jakimi wydatkami w najbliższym czasie muszę się liczyć?


Jeśli napisałem nie w tym dziale proszę o przekierowanie do odpowiedniego :) Dzięki
kubaaa313
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 17 09 1996
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: jeszcze nie mam

29 Lis 2017, 19:48

kubaaa313 napisał(a):Mam do was pytanie, czy warto kupić a4 z 1.8t (z LPG) z przebiegiem 350 000 km?
a myślisz że na rynku któraś ma mniej? Nie sądzę. Jeżeli o auto było dbane i jest w dobrym stanie to warto. Pytanie co to za a4 i za ile?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16271
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

29 Lis 2017, 19:57

model to B5, cena do ustalenia ale będę sie starał zapłacić 6k
kubaaa313
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 17 09 1996
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: jeszcze nie mam

29 Lis 2017, 20:01

Znajomy sprzedaje? Bo nikt o zdrowych zmysłach w Polsce nie odda sprawnego 1.8T za 6k.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

29 Lis 2017, 20:30

Tak jakby znajomy :D Zresztą nie wiem ile dokładnie będzie za nią wołał, docelowo jest 6 tys bo ma parę mankamentów estetycznych (m.i.n lekko pękniętą szybę <jakby Pajączek>) które z czasem ogarnę. Głównie w tym pytaniu chodziło mi o to czy nie bać się kupna benzyniaka z takim przebiegiem
kubaaa313
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 17 09 1996
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: jeszcze nie mam

29 Lis 2017, 21:01

Tak jak napisał Kao-jeśli ktoś dbał o auto to warto-tylko musisz to wiedzieć bo kupisz i się okaże że turbo padnie.
Powers
Początkujący
 
Posty: 248
Auto: Opel Vectra C GTS
Silnik: 1.8 122KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

29 Lis 2017, 21:04

Ja bym się turbo nie martwił tylko łańcuszkiem...
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

29 Lis 2017, 21:09

galakty napisał(a):Ja bym się turbo nie martwił tylko łańcuszkiem...
a ja za tą cenę to bym bał się wszystkiego :wink: . Silniki 1.8T są w cenie więc 6 tys to niewiele, w sumie też zależy jaki stan tego wszystkiego i który rok.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16271
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

29 Lis 2017, 22:54

Ja też odradzam, 1,8T + lpg i za 6 tys..to licz się ze wszystkim, że cały zapłon do wymiany, lpg do regulacji bo mogą cuda być, turbo pewnie kapeć, dziury w dolocie itd.
Ostatnio zgłębiałem tematykę 1,8T apropo ewentualnego zakupy dla siebie TTki, ale te silniki czasem trapią takie masakryczne problemy że gorzej jak TFSI :)
a do tego diagnostyka uboga bo auta stare jak świat i dostawały w palnik dzień i noc.
Pamiętaj też że A4 to nie Golf, tam zawias też bywa drogi no i robi się mega skarbonka.
Oczywiście ja niczego nie sugeruje, takie auto trzeba sprawdzić ale 6 tys to nie jest cena za taką wersję.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

30 Lis 2017, 00:53

Pionek napisał(a):Ja też odradzam, 1,8T + lpg i za 6 tys..to licz się ze wszystkim, że cały zapłon do wymiany, lpg do regulacji bo mogą cuda być, turbo pewnie kapeć, dziury w dolocie itd.
Ostatnio zgłębiałem tematykę 1,8T apropo ewentualnego zakupy dla siebie TTki, ale te silniki czasem trapią takie masakryczne problemy że gorzej jak TFSI :)
a do tego diagnostyka uboga bo auta stare jak świat i dostawały w palnik dzień i noc.
Pamiętaj też że A4 to nie Golf, tam zawias też bywa drogi no i robi się mega skarbonka.
Oczywiście ja niczego nie sugeruje, takie auto trzeba sprawdzić ale 6 tys to nie jest cena za taką wersję.


Tak właściwie miałem to samo napisać ale bałem się :D
Nie rozumiem jeżeli ktoś nie ma kasy to czemu chce ją wywalić w błoto. Stare turbo, wielowahacz, masa drobnych usterek to proszenie się o kłopoty. Lepiej dołożyć 1-2k i kupić chociażby octavie1 zwykłą 1,6. Bedzie muł ale kasa jeszcze do uratowania a tak w takim szmelcu 1,8t to generalnie wydanie nawet 3k na starter z turbiną może być mało.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10437
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe