A4 B7 1.8T 163 jaki budżet?

01 Paź 2017, 08:24

Witam!

Rozważałem kilka aut w tym budżecie, ale czy 30-35tys zł wystarczy na zadbane Audi A4 B7 1.8T 163km?
maciejmacku
Początkujący
 
Posty: 145
Prawo jazdy: 22 12 2010
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Renault Megane III
Silnik: 1.4 TCe
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

01 Paź 2017, 14:04

Wystarczy spokojnie, nawet przy tym budżecie możesz wybrzydzać i szukać konkretnych, z końca produkcji moim zdaniem.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

01 Paź 2017, 19:48

Tyle, że w Polsce to ogłoszenia głównie od handlarzy, a auta w samych Niemczech są droższe. Same koszty utrzymania - da się wytrzymać? Silnik naprawdę jest bezawaryjny?
maciejmacku
Początkujący
 
Posty: 145
Prawo jazdy: 22 12 2010
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Renault Megane III
Silnik: 1.4 TCe
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

01 Paź 2017, 21:37

Dobry silnik, ale wiadomo no jest turbina, jest dwumasowe koło, rozrząd swoje kosztuje, cewki, świece itd. to nie 1,0 ;)
No i jednostka musi być zdrowa bo są przypadki że nawet 100 koni nie było :)
Od handlarzy czasem też można kupić ale trzeba być mega ostrożnym i umiejętnie wybrać ofertę. A nie pierwsza lepsza bo ładne zdjęcia.
W Polsce sporo osób idzie w 1,9 tdi stąd pewnie deficyt w prywatnych ofertach 1,8T + większość osób która posiada te auta, po prostu nimi jeździ i ich nie sprzedaje.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

01 Paź 2017, 21:52

Ja bym nawet powiedział, że silnik w tym samochodzie to będzie jeden z tańszych elementów w utrzymaniu... ;)

Omijałbym jednak handlarzy, chyba że auto jest już na PL blachach.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

01 Paź 2017, 22:07

Czy ja wiem nowe kompletne sprzęgło LUK a do tego regeneracja turbo pochłonie ok 3 tys, rozrząd kompletny pewnie z 700 zł, komplet cewek z 500, przepływka Boscha pewnie kolejne 400-500 zł, robią się tysiące no ale to już taki pesymistyczny wariant :)
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

01 Paź 2017, 22:42

Witam!
Znaleźć zadbane a4 z 1.8t to nie lada zadanie, od pół roku szukam b6 avant do 20k i jestem w szoku. W ogłoszeniach nie brakuje tego modelu, ale 90% aut jest od handlarzy, które nieraz wiszą w ogłoszeniach miesiącami, jak jedziesz oglądać, to kopara opada na wejściu. Ogłoszeń od osób prywatnych (nie handlarzy, którzy ściągają auto) jest baaardzo mało i szybciutko schodzą. Sam będę musiał zmienić swoje oczekiwania...W niemcowni też niewiele jest ogłoszeń tego modelu, ale mają spoooro wyższe ceny.
marks166
Nowicjusz
 
Posty: 16
Auto: mazda

02 Paź 2017, 09:18

Dlatego zastanawiam się nad zmianą marki i modelu, ale tak:
Laguna III 2.0 benzyna 140 - droga dwumasa + regulacja zaworów co 60tys.
Citroen C5 2.0 benzyna 140 - hydro bardzo drogie, skrzynia tylko 5-biegowa, bardzo duże spalanie w testach
Mondeo MK4 2.0 benzyna 145 - brak 5 biegu, wersja kombi strasznie wielka

Weź tu coś wybierz w tym budżecie ok. 30tys :)
maciejmacku
Początkujący
 
Posty: 145
Prawo jazdy: 22 12 2010
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Renault Megane III
Silnik: 1.4 TCe
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

02 Paź 2017, 09:19

mk4 - brak 6 biegu
maciejmacku
Początkujący
 
Posty: 145
Prawo jazdy: 22 12 2010
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Renault Megane III
Silnik: 1.4 TCe
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

02 Paź 2017, 09:31

maciejmacku napisał(a):hydro bardzo drogie


A patrzyłeś ile kosztuje pełny zawias na dobrych częściach (nie allegro) do B7? :)

Tak czy siak celujesz w segment, który z założenia nie jest tani. Jeśli to wszystko jest drogie, to zejdź niżej. Chyba że szukasz najtańszego auta z tych co podałeś, to rozumiem. Na pewno cena/rocznik/wyposażenie to Citroen i Renault wyjdą najlepiej, potem Mondeo i na końcu Audi.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

02 Paź 2017, 09:54

dobra, czyli Audi odpada :(

co byście wybrali? myślałem jeszcze nad laguną 2.0T 170, ale tam spalanie w mieście, po którym głównie się poruszam, będzie kosmiczne
maciejmacku
Początkujący
 
Posty: 145
Prawo jazdy: 22 12 2010
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Renault Megane III
Silnik: 1.4 TCe
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

02 Paź 2017, 10:00

A 1.8T w B7 mało nie pali? Wyniki zbliżone.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

02 Paź 2017, 10:17

Ja sam gdybym mial kilka tysiecy wiecej celowal bym w c5, super auto, wygodne i 2.0 dobrze toleruje gaz, to już bardzo poprawny francuz. Mondeo mk4 ma dosyć drogie części. A b7 1.8t drogie jak ch...a...
marks166
Nowicjusz
 
Posty: 16
Auto: mazda

02 Paź 2017, 10:19

a Megane III w kombi? np. 1.4tce?
maciejmacku
Początkujący
 
Posty: 145
Prawo jazdy: 22 12 2010
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Renault Megane III
Silnik: 1.4 TCe
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

02 Paź 2017, 13:12

A jakie przebiegi rocznie robisz, że odrzucasz lagune 2.0 140km z powodu regulacji zaworów co 60 tyś?
Faber
Aktywny
 
Posty: 262
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 18 03 2010
Auto: Mazda 6 / Laguna II
Silnik: 2.0 / 2.0T
Paliwo: Benzyna + LPG