A6 C6 Avant Quattro 2,4 v6 benz/lpg

02 Gru 2016, 13:47

Hej,
jestem nowicjuszem na forum,
Jednakowo chcialem zapytac o to w jakiej kwocie warto patrzec na ta A6 w powyższej konfiguracji, lepiej szukac z gazem czy samemu założyć?
Ma ktos doświadczenie z serwisowania tego autka z gazem?
I przy okazji przy znizkach na oc 60% jak wygladaja kwoty ubezpieczenia?

Pozdrawiam
Lukasz
Spidy1989
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 30 11 2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Vectra B FL
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 1999

02 Gru 2016, 14:02

Auto niby "premium", wyższej klasy, silnik v6 (też nie bezobsługowy), napęd 4x4 (podejrzewam, że zupełnie niepotrzebny) i pytasz się o koszt OC (gazor pomijam)? Jeśli te parę stówek robi CI różnicę to odpuść takie auto
Kupisz szrota to koszty serwisu będą większe, zapłacisz więcej na starcie to dostaniesz lepszy egzemplarz, ale ogólnie to drożej niż 85% aut na rynku.
Biorąc pod uwagę ceny w DE to bez 40k w kieszeni nawet nie zaczynałbym szukać
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

02 Gru 2016, 15:16

Kolego. Jeździsz vectrą B. Problem w tym że trudno znaleźć auto tańsze w eksploatacji. Każde normalne auto będzie kosztowało na co dzień 2 razy tyle, a premium 4 razy tyle. Do tego potężny silnik benzynowy i 4x4 więc cały szereg innych drobnych i bardzo drogich przypadłości. Mam koleżankę która zdenerwowała się na scenika bo musiała wydać 4 tys na jego naprawę po dwóch latach eksploatacji więc to sprzedała za czapkę drobnych i kupiła 4 letnie audi A6. Hmm tam klocki i tarcze kosztują cztery klocki. Więc jak to mawiają w szacownej marce z GB - jak się pytasz o cenę znaczy że cię nie stać. I coś w tym jest.
diddy79
Zaawansowany
 
Posty: 524
Prawo jazdy: 14 04 1999
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Renault Talisman
Silnik: 1,6 dCi 160 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2018

02 Gru 2016, 21:48

Panowie dziękuję za Wasze odpowiedzi.

Nasunęlo mi się pare spostrzeżeń.