Audi a4 2.0tdi

05 Cze 2009, 20:00

Czesc
Mam pytanko a'propos trzęsienia budą. Co może być przyczyną. Przedstawię krótko problem. Trzęsie budą przy zapalaniu przez chwilę, bezpośrednio po zapaleniu silnika, potem się uspokaja. Trzęsie również na biegu jałowym na przykład po dojechaniu do skrzyżowania, nie ważne czy trzymam nogę na sprzęgle czy samochód jest na biegu jałowym. Zaznaczam że jest to chwilowe delikatnie odczuwalne drganie karoserią. Samochód ma 150tkm przejechane. Po wymianie poduszki lewej pod silnikiem zauważyłem delikatną poprawę. Wtryski są ok, tak samo sprzęgło (koło czy jak to się nazywa) wielomasowe. Co jeszcze może powodować takie drgania. W serwisie z komputera nic nie wynikło, wszystko było w jak najlepszym pożądku. Druga poduszka też jest ok. Czy zużyta poduszka pod skrzynią może być sprawczynią całej tej historii?? Wiem że ciężko jest radzić tak na odległość, ale prosiłbym o wszelkie sugestie. Pozdrawiam serdecznie.
Krzysiek
deskjet
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Rzeszów

05 Cze 2009, 22:29

Uszkodzona poduszka pod skrzynią może być przyczyną .
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8623
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

07 Cze 2009, 20:12

Witam,miałem podobny problem(Golf IV 1.9 TDI 2002r.)
Wymieniłem łapę (poduszkę) pod skrzynią i jest ok.
Pozdrawiam
Bruner75
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 104
Zdjęcia: 0
Miejscowość: TST
Prawo jazdy: 19 07 1993
Auto: Skoda Octavia II 1.9 TDI
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    To już przeszło 30 lat Volkswagen Poznań
    Volkswagen Poznań, który obecnie jest gigantycznym pracodawcą zatrudniającym 9 500 osób i jednym z głównych producentów samochodów w Polsce, narodził się przed trzydziestu laty jako skromny ...
    Ponad 210-konna Toyota Yaris
    Sportowa wersja Yarisa z mocnym silnikiem benzynowym. Wraz z nim Toyota powraca do segmentu hot hatchów. Auto o 3-drzwiowym nadwoziu i silniku 210 KM to ogniwo łączące Yarisa WRC z rynkową linią najpopularniejszego ...