BMW E60 530d, BMW E90 330d, Audi A4 B8 3.0tdi czy Audi A5 8t 3.0 tdi

Które auto spełnia najmocniej oczekiwania?

BMW E60 530d
3
43%
BMW E90 330d
1
14%
Audi A4 B8 3.0tdi
3
43%
Audi A5 8t 3.0tdi
0
Brak głosów
Razem głosów : 7

12 Gru 2020, 21:45

Witam, chciałbym się zapytać które z tych aut w budżecie do 50000 zł. Auto musi mieć automatyczną skrzynię biegów, będzie użytkowane przeważnie w mieście, ale również dobrze, aby sprawowało się w dłuższej trasie. Ważne jest to, aby eksploatacja nie była niemiłosiernie droga, już teraz wiem, że Audi przysporzy większych kosztów, ale jeżeli zrekompensuje to komfortem jazdy to nie widzę z tym problemu, ponieważ to on jest najważniejszy. Istotnym również aspektem jest dobre wyposażenie wnętrza. Z góry dziękuję za rady
kacjan47
Nowicjusz
 
Posty: 17

12 Gru 2020, 22:31

kacjan47 napisał(a): będzie użytkowane przeważnie w mieście, ale również dobrze, aby sprawowało się w dłuższej trasie. Ważne jest to, aby eksploatacja nie była niemiłosiernie droga


W sumie wszystkie typy do wywalenia

Wybierasz auta, które same w sobie są drogie w eksploatacji w wersjach silnikowych, które również są drogie w eksploatacji. Nooo chyba, że perełka od dziadka z niemiec z przebiegiem 176kkm
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

12 Gru 2020, 22:37

Może inaczej, masz w stu procentach rację, lepiej będzie pominąć te koszta, bo jestem świadomy tego ile to będzie kosztowało, zwłaszcza przy Audi, bardziej bym prosił o analizę tych 4 aut i jak one mają się w stosunku do siebie, o ich awaryjność, komfort jazdy i wyposażenie oraz jego jakość.
kacjan47
Nowicjusz
 
Posty: 17

13 Gru 2020, 15:14

Słuchaj tu nie ma co rozdzielać bo we wszystkich koszta będą podobne
masz 50k, podejrzewam ze z a5 nic ciekawego nie znajdziesz, pewnie wiekszosc po 300 tys co już generuje spore koszta.
Ja popatrzyłbym na a4 ale 2.0 TDI aby zmniejszyć te ogromne koszta jak np rozrząd czy skrzynia.
E60 w sumie spoko tylko rynek jest tak napchany i zakłamany tymi modelami że ciężko coś wybrać, jedyna opcja kupna e60 ( w sumie z audi podobnie) to złożenie zamówienia na auto lekko uszkodzone lub wyjazd na zachód w poszukiwaniach tego modelu aby miec większą pewność
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16714
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

13 Gru 2020, 17:14

A miał ktoś z Was styczność z tymi autami i może ocenić komfort jazdy nimi? Np. słyszałem, że te Audi w porównaniu do BMW wydają się mułowate i skrzypią im plastiki w środku, ktoś może się na ten temat wypowiedzieć?
kacjan47
Nowicjusz
 
Posty: 17

13 Gru 2020, 18:03

3 litry tdi mulowate? Nie sądzę, chyba że weźmiesz e60 z 3.0d i a6 w quattro to wtedy faktycznie możesz odnieść takie wrażenie ale tylko dlatego że quattro oddaje inne odczucie przyspieszenia
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16714
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak samochody widzą nocą?
    Podróżując po zmroku, baczniej wytężamy wzrok. Szczególnie jazda poza miastem szybko staje się w takich warunkach męcząca. Stopniowo obniża się koncentracja kierowcy i pojawia się senność. Wspaniale, gdyby samochód ...

13 Gru 2020, 18:10

A jak się ma sprawa w Audi A4 B8 3.0tdi quattro? Również jest takie wrażenie?
kacjan47
Nowicjusz
 
Posty: 17

13 Gru 2020, 18:11

Każde quattro będzie dawało mniejsze przyspieszenie niż RWD.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16714
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

13 Gru 2020, 18:22

To akurat ciekawe, zawsze wydawało mi się, że quattro szybciej się zbiera, ale może mowa o samym uczuciu przyspieszania
kacjan47
Nowicjusz
 
Posty: 17

13 Gru 2020, 18:31

Kao napisał(a):Każde quattro będzie dawało mniejsze przyspieszenie niż RWD


To nie jest do końca taaak. Żeby wydobyć frajdę dużego niuta z dużego td potrzebujesz na początku przyczepności i żeby skały ... siusiały :mrgreen: w rwd tego nie osiągniesz. Dla mnie nie ma lepszego połączenia niż awd z dużym nm z dużego moturu w ujęciu jazd drogowych.
Co do samej jazdy to brałbym ałdi 3,0tdi ma mniej zagwostek niż bmw e60 i prędzej uwierze w białego kruka czyli nie zajechane a6 3,0tdi niż e60.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11042
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

13 Gru 2020, 18:45

A6 3.0 tdi? Czy miałeś na myśli wyżej wymienioną A4 albo A5?
kacjan47
Nowicjusz
 
Posty: 17

13 Gru 2020, 19:25

Szybki ale ja nie o tym, weźmy 2 auta o tych samych osiągach tej samej klasy RWD i AWD? W którym poczujesz bardziej wciskanie w fotel? Oczywiście że RWD.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16714
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

13 Gru 2020, 22:56

Czyli w Audi nie uświadczyłbym tego przyjemnego wgniatania w fotel?
kacjan47
Nowicjusz
 
Posty: 17

13 Gru 2020, 23:09

szybki napisał(a): ałdi 3,0tdi ma mniej zagwostek niż bmw e60
tiaaa. Toż to jednym ''palcem'' robione. Zagwozdki są te same a tutaj jeszcze dochodzi rozrząd za 10k+, mamy jeszcze wtryski pizo które wiadomo są drogie. + dla 3.0 tdi jest taki że to V, fajniejsza kultura pracy i dobra baza na męski wóz ale nie rodzielałbym tu kosztami tańszy droższy do bmw bo naprawdę nie ma tu różnicy, to drogie i to drogie.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16714
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

14 Gru 2020, 17:52

Czyli w Audi nie uświadczyłbym tego przyjemnego wgniatania w fotel?

Chciałbym ponowić to pytanie, ponieważ najbardziej zależy mi na uczuciu wgniatania w fotel przy ruszaniu
kacjan47
Nowicjusz
 
Posty: 17