Audi a4b5 klakson bardzo czuły

26 Paź 2014, 16:56

Witam. Problem polega tak jak w temacie na bardzo czułym klaksonie. Dokładniej to nawet przy lekkim muśnięciu już trąbi , gdy jadę po ,,kocich łbach'' to pod wpływem wstrząsów kierownicy potrafi się odzywać. Dzieje się to od czasu gdy mocno nacisnołem na klakson. Pomóżcie gdyż nie chcę straszyć przypadkowych ludzi bez potrzeby. Pozdrawiam Andrzej 0604.
andrzej0604
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: audia4b5
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

30 Paź 2014, 23:45

Witaj,
żeby to naprawić to pewnie trzeba zdjąć osłonę kierownicy od poduszki i sprawdzić połączenia od klaksonu, może przy tym mocnym naciśnięciu jakaś blaszka na styku została podgięta lub coś w tym stylu i teraz nie dużo brakuje jej do zwarcia a co za tym idzie uruchomienia klaksonu.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

04 Lis 2014, 20:57

Witam . Może jest coś w tym co napisałeś, jak znajdę chwilę wolnego to będę musiał tam zajrzeć .Kłopot tkwi w tym jak zdjąć poduszkę, tzn. jakiego użyć wkrętaka do podważenia zatrzasków .
andrzej0604
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: audia4b5
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Polski Fiat 518 L Ardita z 1933 roku
    Samochód wyprodukowany w Warszawie na podstawie rozszerzonej licencji Fiata na model 518. Duże 7-osobowe nadwozie oraz silnik o mocy 55 koni. W tamtych czasach była to bardzo nowoczesna limuzyna z hydraulicznymi dwuobwodowymi ...
    Demontaż klamki Porsche Cayenne
    Jak wymontować klamkę/wkładkę kierowcy w Porsche Cayenne II gen. Może wydawać się to proste a jednak wielu ma z tym problem. Należy zdemontować zaślepkę wewnątrz drzwi. Należy przygotować torx 20 i w pierwszej kolejności ...