Autko dla nowego kierowcy do 5tys.

26 Sie 2017, 14:54

Witam, niedawno otrzymałem prawo jazdy i poszukuję autka do 5000zł, jako że na motoryzacji się nie znam proszę o radę. Najlepiej żeby było wytrzymałe i stosunkowo tanie w eksploatacji. Myślałem nad Hondą civic lub volvo s40 tylko tak jak wspominałem nie znam się i nie wiem czy jest to dobry wybór. Proszę o pomoc w wyborze, jestem otwarty na wszelkie propozycje. Pochodzę z okolic Przemyśla i szukam auta do 50 km od miasta.
roymny
Obserwowany
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 30 07 2017
Auto: Nie mam

26 Sie 2017, 15:42

Honda Civic VI to dobry wybór w tym budżecie. Silnik 1.4 to optimum dla świeżaka, wystarczające osiągi i niskie OC.
hondziarz
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 325
Zdjęcia: 8
Auto: honda

26 Sie 2017, 16:01

Właśnie za Civica będzie ciut większe OC, niż np za jakiegoś Hyundaia czy Forda z tego samego segmentu z podobnym litrażem.
Kieł
Stały forumowicz
 
Posty: 2420
Auto: Nie mam

26 Sie 2017, 16:22

Kieł - ok, ale jakiego Hyundaia kupisz za 5k? Pony, Atosa lub Accenta? Sorry, już wolę Civica :ok: Ford - myślę, że do 5k można spróbować poszukać Focusa z początku produkcji, ale na dobry stan trudno liczyć.
hondziarz
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 325
Zdjęcia: 8
Auto: honda

26 Sie 2017, 18:29

Zerknij na te:
[link do oferty na Olx wygasł] - od nowości w jednych rękach tylko poproś o więcej zdjęć.
[link do oferty na Olx wygasł] - tylko brak zdjęć prawej strony zastanawia.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - przebieg raczej autentyczny tylko z przodem coś było bo maska krzywo spasowana.
[link do oferty na Olx wygasł] - w przebieg nie wierz zbytnio no chyba że ma napis TOTAL na liczniku to będzie autentyczny i dopytaj jak z opłatami.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM