Auto dla studenta - uwagę przykuła honda prelude

08 Paź 2011, 13:51

Witam,

Jestem studentem pwr. Odwiedziłem to forum, gdyż potrzebuję odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Otóż w wakacje pracowałem na myjni w salonie Lexusa, gdzie oczywiście wszyscy pracownicy zachwalali niezawodność samochodów z kraju kwitnącej wiśni. Jednym z modeli polecanych (na moją kieszeń) był nissan almera n15. Osobiście moją uwagę przykuła honda prelude. Na allegro roi się od hond civic, ale ze względu na blacharkę nie mają dość dobrej opinii (ponoć gnije nadwozie). Inną sprawą jest mazda 323, ponoć silnik żywotny i blacha również. Mógłbym tak wymieniać i wymieniać lecz są to tylko suche fakty.
Drodzy forumowicze, użytkownicy samochodów, poszukuję auta, którym dwa razy w tygodniu mógłbym wozić tyłek na uczelnię i z powrotem. Zależy mi na tym by auto paliło ok. 6l benzyny lub do 10l lpg/ na 100 km. Auto powinno być niezawodne, wygląd nie gra specjalnej roli, byleby nie było utrzymane w konwencji wieś-tuning, preferowałbym auto małe ale jare :)

Z góry ślicznie dziękuję za wszelaką odpowiedź :)
Pzdr.
orzech123
Obserwowany
 
Posty: 2

08 Paź 2011, 14:20

Nie napisałeś najważniejszego, jakim funduszem dysponujesz?
kosior898
Początkujący
 
Posty: 139
Miejscowość: Leżajsk

08 Paź 2011, 15:27

Jak ci na wygladzie nie zalezy, to Lanos spelni rowiez twoje oczekiwania, czesci tanie, awaryjny jakos mega nie jest, prosty w naprawie, blacha ma ocynk, wiec jak go wczesniej walec nie przejechal to gnic nie powinien.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

08 Paź 2011, 16:47

Fundusz jest taki jaki koszt almerki n15, czyli +- 5tys.
Mówiąc, że wygląd odpada chodziło mi o to, że nie zależy mi na tym czy auto jest przed czy po liftingowe :) Daewoo to nie marka.
orzech123
Obserwowany
 
Posty: 2

08 Paź 2011, 17:06