pkc napisał(a):wychodzi twój brak rozumienia, tego co piszą inni. Skończyły się sensowne argumenty, to trzeba obrócić kota ogonem, ale to przecież norma u Ciebie i nikogo to już nie powinno dziwić
A więc po kolei żeby nie było o braku zrozumienia i ogonka kota na czole
Autor tematu:
Huopok napisał(a):Chciałbym kupić samochód do 10 tyś
potem Majki
mike napisał(a):Jeśli Gulf/a3 to 1.8, a w VW dodatkowo 2.0 8v
potem
Damiankox napisał(a):Audi 80 szukaj z klimą auto wieczne
potem ja
szybki napisał(a): silniki paliwożerne i zacofane niczym maszyna parowa, strefy zgniotu od przednich świateł do tylnych a zadbane sztuki kosztują tyle co normalne auta w dobrym stanie...
potem łysy
łysy30 napisał(a):udi 80 to nie jest dobra opcja w tym budżecie (zwyczajnie szkoda na niego wydawać tyle kasy), no chyba, że jakieś V6, ale nie będzie to auto "w miarę oszczędne".
No i tu już po sporej dyskusji o czymś tam...pojawiła się taka wypowiedź
łysy30 napisał(a):ale również od hejtującego wszystko co niemieckie szybkiego, dla którego np. Audi 80 jest jeżdżącym muzeum, pomimo, że jego wnętrze wygląda o wiele nowocześniej niż to w moim Civicu 99' (Audi A3 8L z tego samego rocznika wygląda przy nim jak auto 10 lat młodsze) i trudno wskazać inny samochód z jej epoki z równie trwałym, oszczędnym i dynamicznym dieslem jak 1.9 TDI 1Z
Więc potwierdzam jest to jeżdżące paliwożerne muzeum dla miłośnika marki...
Dalej napisałem to:
poniżej cytat mojej wypowiedzi cały czas jest w ujęciu zapytania o auto do 10k.
szybki napisał(a):Ty piszesz o 80ce że jest fajna podając wersje 1,9d która kosztuje nie współmiernie drogo jak do tego co oferuje, do swojego wieku i milionów kilometrów przejechanych...
Równie dobrze mogę Ci napisać że jest to bardzo szybkie auto bo w de można spokojnie kupić wersje RS2.
Więc jak pozostaniemy na ziemi i zestawimy sobie to co mamy "łatwo" wybrać to co pozostaje??? Benzynki które jada delikatnie mówiąc średnio i paliwożernie albo diesle za chorą kasę. I rozumiem dopłacamy za coś wyjątkowego ale co masz tam takiego wyjątkowego...
Na powyższy post dostałem taką odpowiedź
łysy30 napisał(a):Ehh, obiecywałem sobie, że nie będę się z Tobą wdawał w dyskusję, bo zawsze obracasz kota ogonem, no ale ostatni raz spróbuję...
Jaką masz realną alternatywę za 5k?
Piszesz, że 80tka nie posiada stref zgniotu i nie zapewnia kierowcy i pasażerom jakiegokolwiek bezpieczeństwa. Spójrzmy więc na sytuację rynkową i konkurencję...
Więc powiedz mi szanowny
pkc gdzie przestawiłem kota tyłkiem do przodu
Była mowa o aucie do 10k, ktoś napisał o 80ce co wydało mi się głupie więc dałem temu wyraz.,.. dyskusja się wywiązała po czym nagle dowiaduje się że hejtuje ałdi 80 twierdząc że jest jeżdżącym muzeum a na uzasadnienie tego dostałem odpowiedź z elaboratem porównującym auta za 5k co wkleiłem powyżej.
Na to porównanie odpowiedziałem taak:
szybki napisał(a):Twój elaborat jest jak najbardziej z sensem tylko obok tematu...
Pewnie zapytasz czemu obok tematu... no bo dotyczył aut za 5k gdzie tak naprawdę podniecanie się konkretną marką schodzi na dalszy plan a wychodzi wytypowanie czegoś co jest bezpieczne w użytkowaniu i da się wyrwać za do 5k. Więc może być to opel, ałdi, vw, honda, MB itd... Liczy się konkretne auto.
Podsumowując ktoś szuka auta za 10k, ktoś proponuje muzeum 80kę na co ja odpowiadam a potem dowiaduje się że to nie jest jednak takie muzeum bo ma fajne wnętrze i dobrego diesla a uzasadnieniem tego jest porównanie aut za 5k o których nie było mowy...do których 80ka pasuje.
I to jest moje przestawienie kota ogonem brawo Ty