AUTO DO 10 TYŚ , Do pracy , po mieście , na przejażdzki Max 100 KM

30 Wrz 2016, 18:16

"A prawda jest taka że koncern VW/Audi był, jest i pewnie długo jeszcze będzie jednym z najlepszych producentów aut i nie zmienia tego faktu sytuacja paru jednostek których się nie poleca :yes:
"
Co to znaczy "najlepszym"? Do czego się to odnosi?
Jak idzie akcja serwisowa 31 modeli z wałowanymi dieslami?
Nie to, że jestem hejterem koncernu, bo udane modele również są (zresztą vag to również porshe, które bardzo lubię), ale stosunek cena/jakość jest beznadziejny a ogromna większość tych aut na drogach to poniemiecki szrot. Za cenę a4b6 w nadającym się do jazdy stanie mogę mieć kilka lat młodsze s60, lagunę czy c5, które w niczym mu nie ustępują.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

30 Wrz 2016, 18:40

a nitowane skrzynie biegów w golfach to niby nieprawda? w Polsce panuje kult szmelcwagena bo większość żyje wspomnieniami z czasów PRL kiedy u nas się jeździło fiatami a jak czasem na ulicy przejechał ktoś mercem czy golfem to było wielkie wow, mit aut niemieckich które niby się nie psują wciąż krąży w opowieściach i dlatego ludzie wola zapłacić więcej kasy za starszego gołego niemca niż lepiej wyposażonego i młodszego francuza
Shatanka
Początkujący
 
Posty: 240
Prawo jazdy: 22 08 2005
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Laguna 3 GT
Silnik: 2.0T 204KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

30 Wrz 2016, 21:15

Łokoj napisał(a):Ale to się nie zmieni, Pan szybki, mike czy dzida to najwięksi haterzy koncernu Volkswagena na tym forum, dla nich wszystko się da wytłumaczyć.

Dla mnie nie da się wszystkiego wytłumaczyć szczególnie komuś kto testował inne marki i w poważaniu ma znaczek z krajem pochodzenia auta...
Łokoj napisał(a):R32, RS, S to auta dla Seboli,

Co to znaczy dla seboli??? :D
Miałem s8 v10 miałem s4 b7, moi koledzy tuningują te auta i mam na ich temat zdanie. I nie takie jak myślisz tylko jak wybierałem auto sportowe to s4 b5 miałem opisane w każdej śrubce co się psuje i na co trzeba uważać... wybrałem co innego bo nie stać mnie na takie tanie "niemcowanie"
Co do reszty aut to tak się składa że mają je moi koledzy z którymi spotykamy się na sparingi a nie puszenie się przy znaczku na masce... i z nimi tez mam polemizować i tłumaczyć im że się nie znają???
Łokoj napisał(a):Pan szybki mówi o marketingu przy koncernie VW która np wypuściła Golfa I 45 lat temu

Na tym polega marketing że później takie głupoty wypisujesz bo np: corolla istniała około 10lat wcześniej... do tego prześledź sobie jak wyglądały wersje dla Kowalskich i jak wersje dla nie Kowalskich... apotem porównaj ich technologię.
Łokoj napisał(a):np taki Golf V GTI 2003/2004 bije na głowę konkurencje

Cały czas szukam info co tam było takiego ajwajowatego???
Podawaj konkrety cały czas o to pije to fanbojów vw :D
Łokoj napisał(a): gdyby nie 4x4 to by miażdżył pod każdym względem, ale panowie wiedzą że bierze olej i padają skrzynie.

O co chodzi z tym 4x4 bo nie zrozumiałem... :?:
Proszę konkrety :!:

Miałem więcej napisać ale w sumie szkoda czasu...

Czekam na konkrety... :!: :!: :!: :!:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10361
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

01 Paź 2016, 00:23

łysy30 napisał(a):Chcesz być dobrym pomagaczem - patrz więc raczej na to, co za kwotę, którą musisz wyłożyć za jakieś konkretnego auto dostajesz w zamian (z uwzględnieniem potrzeb pytającego), a nie na znaczek na masce. Uwierz mi, że nawet ten znienawidzony przez Ciebie koncern przypadkiem stworzył kilka dobrych samochodów z dobrymi silnikami
no tutaj niestety popisałeś się delikatną nieznajomością tudzież absencją lub wybiórczym czytaniem/pamięcią, ponieważ w tematach zwykłych wozideł za tak lubiany na forum budżet ok 8k gdzie przewija się Wielka Czwórka (thrash metalu :naughty: ) nie odradzam tych aut, zaznaczam tylko, że tak lubiane 1.6 dużo pali i nie jedzie i lepszym wyborem jest np 1.8 jeśli już musi być ten koncern :ok:
Łokoj napisał(a):Mike opowiada o dobrych silnikach w Lagunie
może mi powiesz, że są złe? Na pewno lepsze od Twojego ukochanego koncernu... No i nie oszukują w żywe oczy swoich klientów, aby tylko CO2 w tabelce się zgadzało (oczywiście wszyscy oszukują, ale niektórzy bardziej bezczelnie)
Łokoj napisał(a):poleca Alfy które non-stop lądują u mechaników
no pewnie, w każdym temacie wciskam wszystkim AR :roll:
Łokoj zgłoś się na Wiejską w Wa-wie, bo kłamanie i wciskanie ludziom w usta jakiś wyimaginowanych zdań czy wyciąganie z kontekstu opanowałeś do perfekcji. Reszty nie będę komentować, bo szkoda strzępić na Ciebie klawiatury :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14081
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

01 Paź 2016, 05:51

mike napisał(a):ponieważ w tematach zwykłych wozideł za tak lubiany na forum budżet ok 8k gdzie przewija się Wielka Czwórka (thrash metalu ) nie odradzam tych aut, zaznaczam tylko, że tak lubiane 1.6 dużo pali i nie jedzie i lepszym wyborem jest np 1.8 jeśli już musi być ten koncern


No fakt, poleciłeś autorowi tematu "Gulfa" :roll:
mike, mam świadomość tego, że przeciętny Janusz wybierze Passata zamiast Avensisa tylko i wyłącznie z tego powodu, że "Panie, Niemiec to Niemiec". Wiem, że bardzo wielu Sebixów jeździ VAG-ami (wczoraj taki jeden w Passacie B5 z BBS'ami strąbił mnie tylko dlatego, że przepuszczałem pieszego na przejściu, a "łon się przecież k...a spieszy"). Zdaję sobie sprawę, że płacenie 25k za kilkunastoletnie A4B6 w dieslu to zdecydowana przesada i te auta są przeceniane na rynku wtórnym (ale to samo przecież można powiedzieć o moim UFO, które jest tylko zwykłym, taczkowatym kompaktem, a trzyma cenę jakby było ze złota). No i ostatnie - wiem, że trudno powiedzieć cokolwiek dobrego o współczesnych VAG-ach w związku z 2.0 TDI, wszelkimi TSI, dieselgate, nieudolnym i nieuczciwym podejściem wielu ich serwisów. Tylko zastanów się - czy w związku z powyższym mam odradzać komuś Audi A3 8L, Golfa IV, A6 C4, skoro doskonale wiem, że to bardzo solidne auta, które w naszych warunkach sprawdzają się idealnie jako tani środek transportu?
Nie skomentowałeś pierwszej części mojej wypowiedzi, ale chcę Ci spróbować uświadomić, że hejtowanie koncernu jako całości jest zwyczajnie głupie. Takie Renówki nigdy nie brylowały w rankingach niezawodności, ale nie mam problemu z tym, żeby polecić komuś jakieś Clio III czy Lagunę III, bo wiem, że to chlubne wyjątki. Fiat kojarzy mi się głównie z wiecznymi naprawami naszego starego Fiata 126p, ale przecież jest też Bravo II, Panda czy Croma (no i jakiś czas temu do koncernu dokoptowany został Dodge :naughty: ). BMW tworzy teraz bardzo awaryjne samochody, ale przecież stare beemki to kwintesencja motoryzacji (mam je nienawidzić tylko dlatego, że to ukochane auta wiejskich głupków?). Współczesne Toyoty to plastikowe, tandetne jednorazówki, ale przecież te sprzed 2000 r. były synonimami niezawodności (nic, że przy okazji tandetnymi i plastikowymi :D ). Zawsze można wyłuskać coś dobrego i tak też - oczywiście według mnie - należy patrzeć na motoryzację, szczególnie tą starą, bo obecnie wszyscy producenci odwalają taką samą kaszanę.
Daleko mi od podejścia Łokoja i przepychania się, który to koncern jest najlepszy (wydaje się, że każdy zaliczył jakieś wpadki, a tych na swoim koncie VAG ma jednak baaardzo dużo), ale również od hejtującego wszystko co niemieckie szybkiego, dla którego np. Audi 80 jest jeżdżącym muzeum, pomimo, że jego wnętrze wygląda o wiele nowocześniej niż to w moim Civicu 99' (Audi A3 8L z tego samego rocznika wygląda przy nim jak auto 10 lat młodsze) i trudno wskazać inny samochód z jej epoki z równie trwałym, oszczędnym i dynamicznym dieslem jak 1.9 TDI 1Z. Nie mam zamiaru wyszukiwać argumentów na obronę 2.0 TDI PD czy jakichś TSI, bo dla mnie to jeden wielki szmelc (chociaż mam nadzieję, że te nowe zostały już faktycznie poprawione), z drugiej strony jak czytam, że Corolla E11 jest lepszym kompaktem od Audi A3 to zastanawiam się z której strony...Bo jakiś silnik pali mniej o 1 l. na 100km? Czytam, że 1.6 mpi nie jedzie - ok, ale z własnego doświadczenia napiszę, że jego odpowiednik w Focusie nie jedzie dokładnie tak samo i przy tym pali w mieście więcej niż moje UFO (i nic się na to nie poradzi, bo ten silnik nie lubi LPG - a 1.6 mpi już tak), a niektórzy piszą tu, że to oszczędny silnik...1.6 w Astrze II nie jedzie jeszcze bardziej, nie mówiąc o 1.4, a niektórzy w jednym zdaniu potrafią odradzić 1.6 mpi i polecić oplowskie 1.4. To jest właśnie ta "rzetelność", o którą mi chodzi - wynikająca z głębokiego uprzedzenia do marki.
No i szczerze mówiąc tylko czekam, kiedy Łokoj zostanie potraktowany jak Lovato, który wbrew obiegowej opinii nie raz potrafił napisać, że jeśli ktoś chce współczesne auto powinien spojrzeć na konkurencję VAG-a. W sumie aż dziwne, że ja i pkc tak długo się tu utrzymaliśmy bez nawet ostrzeżenia :D
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

01 Paź 2016, 12:07

łysy30 dużo napisałeś, ale wyszedł z tego trochę bełkot :o
łysy30 napisał(a):mike, mam świadomość tego, że przeciętny Janusz wybierze Passata zamiast Avensisa tylko i wyłącznie z tego powodu, że "Panie, Niemiec to Niemiec". Wiem, że bardzo wielu Sebixów jeździ VAG-ami (wczoraj taki jeden w Passacie B5 z BBS'ami strąbił mnie tylko dlatego, że przepuszczałem pieszego na przejściu, a "łon się przecież k...a spieszy"). Zdaję sobie sprawę, że płacenie 25k za kilkunastoletnie A4B6 w dieslu to zdecydowana przesada i te auta są przeceniane na rynku wtórnym (ale to samo przecież można powiedzieć o moim UFO, które jest tylko zwykłym, taczkowatym kompaktem, a trzyma cenę jakby było ze złota). No i ostatnie - wiem, że trudno powiedzieć cokolwiek dobrego o współczesnych VAG-ach w związku z 2.0 TDI, wszelkimi TSI, dieselgate, nieudolnym i nieuczciwym podejściem wielu ich serwisów. Tylko zastanów się - czy w związku z powyższym mam odradzać komuś Audi A3 8L, Golfa IV, A6 C4, skoro doskonale wiem, że to bardzo solidne auta, które w naszych warunkach sprawdzają się idealnie jako tani środek transportu?
zabrzmię jak szybki, ale podaj konkrety, przytocz moje słowa z jakiegoś tematu dotyczącego takich aut. Powtórzę po raz wtóry - Nie pisałem nigdy, że Gulf/a3/Octavia to g.no, którego nie warto kupować. Ba, polecam aczterybesześć, z zastrzeżeniem słabego zawieszenia. Obrywało się tylko najsłabszym silnikom, ew "tanim" dieslom do miasta. Przyznaję, że otwarcie i bezkompromisowo hejtowałem Lupo/Arosę, bo miałem okazję tym trochę pojeździć i uważam, że to szajs i lepiej kupić Czinkoczento/Seiczento ( z tym pierwszym miałem sporo do czynienia, przyjemny hebel).
Twoje bezpodstawne oskarżenia zaczynają mnie obrażać :angry:
łysy30 napisał(a):Takie Renówki nigdy nie brylowały w rankingach niezawodności, ale nie mam problemu z tym, żeby polecić komuś jakieś Clio III czy Lagunę III, bo wiem, że to chlubne wyjątki.
to się nazywa ewolucja :) tylko Januszki zdają się tego nie rozumieć, ale to lepiej, bo można kupić dobre auto za psie pieniądze. Ale to z czasem minie, bo przecież obecnie nikt nie wytyka Toyocie, Hyundaiowi czy Peugeotowi, że produkowali rowery czy młynki do kawy...

Żeby nie było - podoba mi się kilka nowych modeli Audi, ale zanim będzie mnie na nie stać, to zostaną już 5 razy przetopione na żyletki. Do tego pomysł na wielki koncern, w którym każda marka jest jakaś (Audi luksusowe, Seat sportowy, Skoda tania itd) był całkiem niezły, ale w pewnym momencie się zgubili.
łysy30 napisał(a):No i szczerze mówiąc tylko czekam, kiedy Łokoj zostanie potraktowany jak Lovato, który wbrew obiegowej opinii nie raz potrafił napisać, że jeśli ktoś chce współczesne auto powinien spojrzeć na konkurencję VAG-a. W sumie aż dziwne, że ja i pkc tak długo się tu utrzymaliśmy bez nawet ostrzeżenia
Łokoj to zapewne Lovato, nie chcę być wobec niego taki okrutny :naughty: Ty masz Hondę to jesteś bezpieczny, a z pkc dyskutuję na PW, także też ma przody :mrgreen:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14081
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

01 Paź 2016, 12:19

mike napisał(a):le również od hejtującego wszystko co niemieckie szybkiego, dla którego np. Audi 80 jest jeżdżącym muzeum, pomimo, że jego wnętrze wygląda o wiele nowocześniej niż to w moim Civicu 99


Troszku chyba rozeszły się nasze poglądy w tym przypadku ponieważ Ty piszesz o 80ce że jest fajna podając wersje 1,9d która kosztuje nie współmiernie drogo jak do tego co oferuje, do swojego wieku i milionów kilometrów przejechanych...
Równie dobrze mogę Ci napisać że jest to bardzo szybkie auto bo w de można spokojnie kupić wersje RS2.
Więc jak pozostaniemy na ziemi i zestawimy sobie to co mamy "łatwo" wybrać to co pozostaje??? Benzynki które jada delikatnie mówiąc średnio i paliwożernie albo diesle za chorą kasę. I rozumiem dopłacamy za coś wyjątkowego ale co masz tam takiego wyjątkowego... Piszę to ponieważ dwa razy dziennie widzę się z sąsiadem dla którego ten model ałdi jest świętością ale też wiem ile szukał swojej sztuki i ile go kosztowało doprowadzenie jej do igły...już nie wspomnę o ekonomii jazdy na pb.
Masz dokładnie to samo co polecanie w124 ... temat jest prosty są to auta dla miłośników i swoje kosztują a do tego 80ka niczym się nie wyróżnia w wersjach dla Kowalskich a MB w124 przynajmniej jest duży i wygodny a do tego o wiele fajnie wykonany nie wspomnę już o bezpieczeństwie.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10361
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

01 Paź 2016, 13:35

VW- plusy i minusy marki, ocena subiektywna, jak widać jestem zwolennikiem japońców.
Jeden wielki minus- Auta VW są niewspółmiernie drogie, w stosunku do oferowanej jakości- za podobną kwotę dostaniemy auto z lepszymi osiągami, mniej awaryjne, lepiej wyposażone.
Jeden mały plusik- Auta te w obiegowej opinii uchodzą niemal za 8 cud świata i w związku z tym nie ma żadnych problemów z odsprzedażą grata.
:lol: :lol: :lol:
Nie uważam że to są złe auta, ale też nie są tak dobre jak to się powszechnie uważa.
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3680
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Dobre Miasto
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

01 Paź 2016, 13:52

Łokoj napisał(a):Ale to się nie zmieni, Pan szybki, mike czy dzida to najwięksi haterzy koncernu Volkswagena na tym forum, dla nich wszystko się da wytłumaczyć.

Powiedział ten co kreuje się na bogacza, bo ma Audi i twierdzi, że Golf wyprzedza konkurencję o lata świetlne :naughty: Do tej pory nie odpowiedziałeś mi o co chodzi i nie podałeś konkretów... CZEKAM!
Napisz mi co ja powiedziałem niezgodne z prawdą o tej marce/kach skoro rzucasz takie oskarżenia?
Do pomocy mało chętnych ale do narzekania VAGowcy pierwsi ;)
Pamiętaj, że zbieram Twoje głupie teksty i zrobię Ci takie podsumowanie "durnych teorii" jak 959, które spowodowało, że zamknął się w sobie i się mało udziela (jak znajdziesz tego posta, to zobaczysz, że pochwaliłem w nim też TSI za dynamikę) :)
Najlepszy tekst, że Ford raczkował 45 lat temu :mrgreen: Co z tego, że to pierwsza duża firma motoryzacyjna ale to auto na F, nie?

Przykłady Twojej głupoty (tj. stronniczości ala VAG):
Łokoj napisał(a):Renault to raczkowało i zamiast pisać o Lagunie która jest badziewiem od 15 lat i teraz zmienili nazwę na Talisman bo sprzedaż spadała, to zawsze VW niedobry..

co jest nie tak z Laguną III? Proszę konkrety, a nie sterotypy?
Ile razy było, że Laguna II to królowa lawet? Ślepy na takie opisy?

Łokoj napisał(a):np taki Golf V GTI 2003/2004 bije na głowę konkurencje jakieś Megane RS, Civic Type R i inne wynalazki, gdyby nie 4x4 to by miażdżył pod każdym względem, ale panowie wiedzą że bierze olej i padają skrzynie.

Megane R.S. z tamtych lat był najszybszą ośką na północnej pętli oraz miał znacznie trwalszy i rozwojowy silnik. Gdzie twoje konkrety? Gdzie go bije na głowę?

Ogólnie nie potrafisz nic uargumentować tylko sypiesz jakimiś hasłami bez pokrycia "bo taki Ci się podoba" - z tego powodu spodziewam się, że nie otrzymam odpowiedzi na żadne z pytań tylko wymowne milczenie jak to zwykle bywa :ok:


DO WSZYSTKICH:
Jak chcecie zbierać lajki to napiszcie jakiś przydatny artykuł choćby o problemach silników TSI taki z fotkami, linkami itp. :ok:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

01 Paź 2016, 17:20

Panowie, z Wami dyskusja nie ma sensu - HEJT jeden za drugim, zdajecie sobie sprawę że Wasz poziom jest równorzędny z tymi chłopcami którzy pod każdym artykułem VW na interiach i innych pocą paluszki żeby napisać parę słów na nie o "wieśwagenach" bo tak "wypada"?

Chcecie konkretów? a jakie Wy konkrety podajecie? o marketingu VW? a co inne firmy mają zabronione tworzenie reklam? Opel, Ford?
O prestiżu pod remizą w Audi A4 B5 z 97 roku??
Czy wstawianie screenów z oficjalnej strony Audi z komentarzami hakterów którzych nie stać na te auta? że będzie TFSI brał olej?

Podajcie konkretne przykłady z prasy, z innego forum gdzie ktoś remontował silnik na temat:
problemów - w 1,4 tsi 122 konie w Golfie V np..potem
problemów w 1,4 tsi 125 KM po 2013 roku
problemów z Golfem V GTI 2,0 TFSI (tutaj tylko wymienia się popychacz pompy) i śmiga - tylko nie wstawiajcie linków do 3 letnich Audi A4 bo to zupełnie inne silniki
i na koniec pokażcie jakiś obrazek z google zardzewiałego z dziurami w nadkolach passata B6 :ok: (takie opinie tu krążą)

I ja zachęcam wszystkich tych poza tymi trzema rycerzami hakterami do hejtowania aut francuskich a jest co hejtować...

A tak apropo Golfa V GTI vs Megane RS
Zdjęcie

Zdjęcie

jeśli dla kogoś nie ma różnic no to może nawet Yaris z 2000 roku będzie tez ok :ok:

Pomijam fakt że mk5 gti ma 280 nm przy 1700 obrotach natomiast Renault RS trzeba ciągnąć do 3 tys..drobiazg...jeden ciągnie jak diesel a tamten praktycznie śpi poniżej 2 tys
Zapytajcie też tunera o łatwość i szybkość modyfikacji GTI VS RS itd..

A co do pana Mike jeszcze taka dygresja, rozumiem że komuś się może dwoić i troić od tego forum ale żeby mylić użytkowników? rozumiem że to taki standard? jak ktoś jest przeciwko tzn że to ta sama osoba pod wieloma kontami na forum? nie wiem kto to Lovato czy coś takiego? pewnie jakiś użytkownik, domyślam się że też pisał prawdę o VW a nie brednie i stąd Pan Mike go zapamiętam, tak swoją drogą działam też w dziale samochodów na Elektrodzie i tam był z 3 lata temu niejaki "Misiek,," został zbanowany i wyrzucony bo ostro jeździł po każdym, też nie lubił VW :D
Czy to czasem nie pan Mike na tutejszym forum?? :yes:
Łokoj
Początkujący
 
Posty: 124
Prawo jazdy: 17 10 2005
Przebieg/rok: 27tys. km
Auto: Skoda Fabia
Silnik: 1,4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

01 Paź 2016, 17:43

Łokoj napisał(a):Podajcie konkretne przykłady z prasy, z innego forum gdzie ktoś remontował silnik na temat:

z przyjemnością odpowiem na Twoje pytania jak odpowiesz na nasze - czekam!

Wkleiłeś jakieś zdjęcia wnętrza i co to ma mówić o hot hachu? :lol: Że niby tym powala? Co z tego, że wnętrze Golfa to full, a Megane jakaś pośrednia wersja. Co z tego, że każdy ma inny gust. Golf jest lepszy :D

Łokoj napisał(a):Pomijam fakt że mk5 gti ma 280 nm przy 1700 obrotach natomiast Renault RS trzeba ciągnąć do 3 tys..drobiazg...jeden ciągnie jak diesel a tamten praktycznie śpi poniżej 2 tys
Zapytajcie też tunera o łatwość i szybkość modyfikacji GTI VS RS itd..

I teraz pytanie - jeździłeś, czy rzucasz cyframi z katalogu?
Jakiego tunera? Takiego co ogarnia tylko VAGi czy wszystkie auta?
Chcę uściślić, bo czasy mówią co innego.

Łokoj napisał(a):I ja zachęcam wszystkich tych poza tymi trzema rycerzami hakterami do hejtowania aut francuskich a jest co hejtować...

Ten apel idealnie oddaje Twoją stronniczość - dowalmy innym, bo bardzo oczerniają nasze :D
Mnie nie musisz zachęcać, bo je też hejtuje i francuskie i japońskie i włoskie... Jednak Twoje zaślepienie znaczkiem tego nie zauważa, bo jak to "moja ulubiona marka jest idealna" :ok:
Poszukaj w moich postach jak nie wierzysz, co napisałem o Toyocie Auris, Lexusie IS 220d, Toyocie Avensis II, Citroenie/Peugeocie z 1,6THP, Renault Lagunie II i silnikach 1,5dCi, 1,9dCi, 2,0IDE, Alfie 156, 147, Fiacie Stilo, Maździe 2,3 i z dieslami, Peugeocie 407, wpadce w 1,6HDI, Saabie 9-3, o swoim Lexusie i jego dwumasie i skrzyni ;)
Myślisz, że ktoś tak szczekał jak Ty jak "oczerniałem" te samochody? :sly: Rozumiesz teraz na czym polega stronniczość?
Ostatnio edytowany przez dzida, 01 Paź 2016, 17:50, edytowano w sumie 1 raz
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

01 Paź 2016, 17:49

odpowiedź jest bardzo prosta: z polskiego salonu, bezwypadkowe, nie od handlarza, max 2...3 właścicieli, marka: dowolna.
gpls
Nowicjusz
 
Posty: 9
Auto: Opel
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

01 Paź 2016, 18:19

Te zdjęcia mnie przerażają.
Jak można porównywać podstawową wersję rs z manualną klimą z jakimś turbo-doposażonym GTi, który już w standardzie był o 4000 ojro droższy (megane 29k, golf 33).
Jeśli już robisz takie "zestawienie" to chociaż zrób to bezstronnie (tak, wiem, ciężko)
Zdjęcie
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

02 Paź 2016, 10:23

szybki napisał(a):Więc jak pozostaniemy na ziemi i zestawimy sobie to co mamy "łatwo" wybrać to co pozostaje???


Ehh, obiecywałem sobie, że nie będę się z Tobą wdawał w dyskusję, bo zawsze obracasz kota ogonem, no ale ostatni raz spróbuję...
Jaką masz realną alternatywę za 5k?
Piszesz, że 80tka nie posiada stref zgniotu i nie zapewnia kierowcy i pasażerom jakiegokolwiek bezpieczeństwa. Spójrzmy więc na sytuację rynkową i konkurencję...
Czy Mazda 323F z zardzewiałymi kielichami amortyzatorów albo podłużnicami zapewni podróżnym większe bezpieczeństwo w razie wypadku? A może Honda Civic bez podłogi albo jakiś dziurawy jak sito Nissan? Albo może jakiś Fiat, Ford albo Renówka z tego okresu? Napiszesz - kup zadbany egzemplarz. Za 5k ktoś mi taki sprzeda? :D Auto w tej kwocie z oczywistych względów nie będzie dostosowane do obecnych warunków drogowych, zresztą już widzę jak ktoś w 15letnim aucie wartym 5k kiedykolwiek wymienił poduszki powietrzne (o ile je w ogóle w tym aucie posiadał). Jak się jeździ takim samochodem trzeba mieć wyobraźnię i świadomość jego ograniczeń, proste. Zresztą, o czym my piszemy - i w nowoczesnej jednorazówce najprawdopodobniej nie przeżyjesz stłuczki przy dużej prędkości, a w takim aucie psychika pozwala Ci na więcej, bo wydaje Ci się, że Twoje nowoczesne, bezpieczne auto zawsze Cię uratuje.
Piszesz o małym zaawansowaniu technicznym 80tki - przecież w przypadku tak taniego samochodu to bardzo duży atut! Wolałbyś w tej cenie kupić taką Cytrynkę z pneumatycznym zawieszeniem i rozbudowaną, "niezawodną" elektroniką?
[link do oferty na Olx wygasł]
Wiesz co zbudowało legendę o niezawodności Starletki? Brak jakiegokolwiek wyposażenia większości egzemplarzy...Tam po prostu nic nie było, więc też nic się nie mogło zepsuć. Przykład? Proszę:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Jeśli ktoś ma na zakup samochodu 5k to zazwyczaj zależy mu również na tanich naprawach, a to auto mu to gwarantuje. A że jedzie jak jedzie? A czy inne auta w tym budżecie to bolidy? Albo szybko albo tanio.
No i atuty - świetne zabezpieczenie antykorozyjne (wbrew pozorom można znaleźć 80tkę, na której co najwyżej położono na kilku elementach drugi lakier - wiele z tych aut użytkowanych jest w miejscach, gdzie natężenie ruchu jest mniejsze niż w dużych miastach), trwałe blachy, świetne diesle (tak, wiem, "500 tys. km", ale te u konkurencji będą miały przecież przejechane tyle samo), bardzo wysoka trwałość mechaniczna, prosta budowa, tanie naprawy, dużo przyjemniejsze wnętrze niż w Japońcach z analogicznego okresu. No i łatwość odsprzedaży.
I nie pisz proszę, że za zadbaną 80tkę trzeba dać dwa razy tyle - nawet na forum Audi 80 doinwestowane sztuki są wystawiane za mniejsze pieniądze.
Problemem jest to, że dla Ciebie "niemieckie" musi być synonimem "g..wna" i nie da się Tobie przetłumaczyć, że to nie w każdym przypadku prawda.
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

02 Paź 2016, 16:34

Łokoj napisał(a):Panowie, z Wami dyskusja nie ma sensu - HEJT jeden za drugim, zdajecie sobie sprawę że Wasz poziom jest równorzędny z tymi chłopcami którzy pod każdym artykułem VW na interiach i innych pocą paluszki żeby napisać parę słów na nie o "wieśwagenach" bo tak "wypada"?
niech pierwszy rzuci kamień ten, który niewinny... A nie, czekaj, to Cibie nie dotyczy :mrgreen:
Łokoj napisał(a):tak swoją drogą działam też w dziale samochodów na Elektrodzie i tam był z 3 lata temu niejaki "Misiek,," został zbanowany i wyrzucony bo ostro jeździł po każdym, też nie lubił VW
Czy to czasem nie pan Mike na tutejszym forum??
ja nawet nie wiem co to elektroda, której rzekomo byłem forumowiczem.
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14081
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004